#5351, velbekomme! Selvom Tottenham og Arsenal er de åbenlyse kandidater til en plads i top 4, så vil jeg endnu ikke udelukke Liverpool eller endda Everton eller Newcastle fra den dyst. Ergo - send Sturridge til Laudrup!
Bliver interessant at se hvilke panikkøb der bliver foretaget her til sidst. Måske kommer Fester også lige med et enkelt køb til sidst, selv om jeg tvivler på det.
#5356, exciting stuff! Italienerne vinder 3-2, efter Chelsea ellers var kommet tilbage fra nogle chokerende åbningsminutter, hvor Juventus hurtigt fik scoret to mål.
BBC rapporterer også, at Arsenal åbenbart har forhørt sig med Chelsea, om de må få Essien til låns. Jeg vil nu hellere sælge ham og har egentlig ikke noget imod, at han ryger til Arsenal. Han har dæleme været rærlig de sidste to-tre sæsoner. Bevares, han har også været plaget af flere langtidsskader (endnu en god grund til at sælge), men når han har været tilbage, har han ikke bidraget med en døjt. Selv en metervare som Mikel ligner en boldekvilibrist ved siden af Essien nu til dags.
Selvom at Benayoun var en fornuftig og til tider vigtig breddespiller, og at Essien sikkert også ville blive det, så håber jeg istedet på et permanent og yngre køb istedet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#5351 Åkepool 13 år siden
Det kender jeg ikke noget til ;)
Men som Hono.... også skriver, så var han klart en af verdens bedste, men har været skidt kørende i et stykke tid.
Med de kampe Liverpool har spillet so far, så er det sgu pænt af dig at nævne dem som konkurrent til top 4.
#5352 The Insider 13 år siden
#5353 The Insider 13 år siden
#5354 MMB 13 år siden
:)
#5355 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#5356 MMB 13 år siden
#5357 The Insider 13 år siden
BBC rapporterer også, at Arsenal åbenbart har forhørt sig med Chelsea, om de må få Essien til låns. Jeg vil nu hellere sælge ham og har egentlig ikke noget imod, at han ryger til Arsenal. Han har dæleme været rærlig de sidste to-tre sæsoner. Bevares, han har også været plaget af flere langtidsskader (endnu en god grund til at sælge), men når han har været tilbage, har han ikke bidraget med en døjt. Selv en metervare som Mikel ligner en boldekvilibrist ved siden af Essien nu til dags.
#5358 Kruse 13 år siden
#5359 Åkepool 13 år siden
Ingen Liverpool til mig :(
#5360 MMB 13 år siden