Gravatar

#5361 JannikAnd 13 år siden

Jeg elsker, at Bendtner efter sigende skulle have efterspurgt Del Pieros rygnummer 10. Den dovne knægt er sgu diskret som en atombombe :)
Gravatar

#5362 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (5361) skrev:
Jeg elsker, at Bendtner efter sigende skulle have efterspurgt Del Pieros rygnummer 10. Den dovne knægt er sgu diskret som en atombombe :)

Det fede er, at hans selvtillid overhovedet ikke mærker det mindste til udtalelsen fra præsidenten om, at han ikke ligefrem var førstevalg :D

Udover det, så er det allerede nu en vild sidste transfer-dag, synes jeg.

Er spændt på om Real kommer af med Kaka og eventuelt får hentet en højreback (please please please!), om FCK får hentet Juelsgård (selvom de selvfølgelig har til på mandag i DK) og om Liverpool får lavet flere køb..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5363 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

1 time tilbage af transfervinduet. Kunne være fedt med Kaka, men Real Madrids krav gør at Milan ikke kan få ham. Selv om Kaka ellers selv er villig til at gå langt ned i løn.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5364 HonoDelLoce 13 år siden

Hvorfor kun en time?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5365 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#5363 Glemte at nævne ...i Italien :)
Gravatar

#5366 MMB 13 år siden

Bendtner: http://i.imgur.com/0al63.jpg

:(

Hans første interview:
Gravatar

#5367 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Luca Toni tilbage til Fiorentina. Det bliver fantastisk at se ham igen.

Gravatar

#5368 Kruse 13 år siden

Puha, hvor er det godt nok en røvkedelig transfer deadline-day som Arsenal-fan. Der ikke engang noget under opsejling på rygteplan.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5369 MMB 13 år siden

Der er kun én ting at sige om Luca Toni: [url= Uno[/url]

Mozzarella, Mortadella, Mit Nutella
Gravatar

#5370 MMB 13 år siden

Kruse (5368) skrev:
Puha, hvor er det godt nok en røvkedelig transfer deadline-day som Arsenal-fan. Der ikke engang noget under opsejling på rygteplan.

I det mindste har I ikke købt FREAKING BENDTNER!

Skriv ny kommentar: