Jeg synes dælme det var en flot indsats af FCK.. 0-0 på Stamford Bridge mod et Chelsea-hold, der helt tydeligt gik efter at score - ikke mindst vist ved deres indskiftninger af Torres og Essien.. Sidstenævnt er måske ikke topscorer-typen, men han lægger dælme op til mange..
Jeg synes sagtens at FCK kan gå ud af Champions League med hovedet højt..
Og i øvrigt - for DÆVLEN hvor var det et lækkert frispark af N'Doye.. Det er sjældent man ser Cech være SÅ solgt ved en dødbold..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hell yeah!!
Og iaften er spørgsmålet så, om Liverpool kan fortsætte i EL med hovedet nogenlunde højt (det er jo ikke ligefrem CL), eller om de skal være til grin og hældes ud af Braga??
So, at last we meet for the first time for the last time.
Og iaften er spørgsmålet så, om Liverpool kan fortsætte i EL med hovedet nogenlunde højt (det er jo ikke ligefrem CL), eller om de skal være til grin og hældes ud af Braga??
De skal da i hvert fald i gang med målmaskinen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#551 Antlion 13 år siden
Endnu en gigant chance for Chelsea...
#552 Antlion 13 år siden
#553 HonoDelLoce 13 år siden
Og i øvrigt - for DÆVLEN hvor var det et lækkert frispark af N'Doye.. Det er sjældent man ser Cech være SÅ solgt ved en dødbold..
#554 Åkepool 13 år siden
Hell yeah!!
#555 HonoDelLoce 13 år siden
De skal da i hvert fald i gang med målmaskinen!
#556 Åkepool 13 år siden
Ja, men det bliver da svært, så skidt som de spiller.
#557 HonoDelLoce 13 år siden
Det ser heldigvis lidt bedre ud med spillet her i starten af 2. halvleg! :)
#558 Åkepool 13 år siden
#559 The Insider 13 år siden
#560 Åkepool 13 år siden