Gravatar

#5641 The Insider 13 år siden

Og jeg kan selvfølgelig ikke se kampen. Men så kan jeg i det mindste fluks springe over Foellers 15 hoverende indlæg på én gang, når jeg er tilbage ved computeren i nat.
War. War never changes.
Gravatar

#5642 MMB 13 år siden

Statistik til Chelseas fordel: Juventus har ikke vundet de sidste 11 kampe i England. De har tabt 8 og spillet 3 uafgjort.

The Insider (5641) skrev:
Og jeg kan selvfølgelig ikke se kampen. Men så kan jeg i det mindste fluks springe over Foellers 15 hoverende indlæg på én gang, når jeg er tilbage ved computeren i nat.

Lad os nu se. ;)
Gravatar

#5643 The Insider 13 år siden

Statistik til Juventus fordel: Chelsea har aldrig vundet en kamp over et italiensk mesterhold med en elendig dansker som bænkevarmer.
War. War never changes.
Gravatar

#5644 MMB 13 år siden

Heldige svin.
Gravatar

#5645 MMB 13 år siden

2-2. Super underholdende kamp og også meget jævnbyrdig. Uafgjort virker fair. :) Jeg er meget tilfreds, især fordi vi kom bagud 2-0.
Gravatar

#5646 MMB 13 år siden

Svend Gehrs er væk. Han kan ikke kende forskel på spillerne i sit referat, og Chelsea havde ikke spilovertaget. :)
Gravatar

#5647 MMB 13 år siden

I øvrigt var Juventus' spil bestemt ikke på sit højeste (Giovinco, Pirlo, Vucinic og Bonucci var forfærdelige), så 3 point hjemme mod Chelsea virker bestemt som en overkommelig opgave. :)
Gravatar

#5648 MMB 13 år siden

I øvrigt, Insider, har Chelsea overhovedet en stemningstribune (no joke)? For jeg kunne nærmest kun høre Juve-fans hele kampen.
Gravatar

#5649 The Insider 13 år siden

Trist resultat. Selvom jeg ikke så kampen, er der naturligvis ingen tvivl om, at Svend Gehrs har ret i, at Chelsea havde spilovertaget. I det mindste kunne man opkvikkes af Oscars sublime CL-debut. Mål nummer to var jo fuldkommen sublimt. Som de skrev på BBC: "Wow. Just wow!" Glæder mig til hans hattrick i Torino.

#5648, jeg går ud fra, at Juventus - i vanlig italiensk stil - hev pengepungen frem og købte Chelsea-tilskuernes tavshed. Italiensk fodbold er jo også pr. definition søvndyssende. Spøg til side, så er der (mig bekendt) ikke en decideret stemningstribune à la The Kop. Måske italienerne bare var heldige med boomplaceringen?
War. War never changes.
Gravatar

#5650 dyg 13 år siden

Foeller (5648) skrev:
I øvrigt, Insider, har Chelsea overhovedet en stemningstribune (no joke)? For jeg kunne nærmest kun høre Juve-fans hele kampen.

Stedet hedder jo også Biblioteket, der skal være stille. Juve får sikkert en bøde for at have larmet for meget.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: