Og jeg kan selvfølgelig ikke se kampen. Men så kan jeg i det mindste fluks springe over Foellers 15 hoverende indlæg på én gang, når jeg er tilbage ved computeren i nat.
Statistik til Chelseas fordel: Juventus har ikke vundet de sidste 11 kampe i England. De har tabt 8 og spillet 3 uafgjort.
The Insider (5641) skrev:
Og jeg kan selvfølgelig ikke se kampen. Men så kan jeg i det mindste fluks springe over Foellers 15 hoverende indlæg på én gang, når jeg er tilbage ved computeren i nat.
I øvrigt var Juventus' spil bestemt ikke på sit højeste (Giovinco, Pirlo, Vucinic og Bonucci var forfærdelige), så 3 point hjemme mod Chelsea virker bestemt som en overkommelig opgave. :)
Trist resultat. Selvom jeg ikke så kampen, er der naturligvis ingen tvivl om, at Svend Gehrs har ret i, at Chelsea havde spilovertaget. I det mindste kunne man opkvikkes af Oscars sublime CL-debut. Mål nummer to var jo fuldkommen sublimt. Som de skrev på BBC: "Wow. Just wow!" Glæder mig til hans hattrick i Torino.
#5648, jeg går ud fra, at Juventus - i vanlig italiensk stil - hev pengepungen frem og købte Chelsea-tilskuernes tavshed. Italiensk fodbold er jo også pr. definition søvndyssende. Spøg til side, så er der (mig bekendt) ikke en decideret stemningstribune à la The Kop. Måske italienerne bare var heldige med boomplaceringen?
#5641 The Insider 13 år siden
#5642 MMB 13 år siden
Lad os nu se. ;)
#5643 The Insider 13 år siden
#5644 MMB 13 år siden
#5645 MMB 13 år siden
#5646 MMB 13 år siden
#5647 MMB 13 år siden
#5648 MMB 13 år siden
#5649 The Insider 13 år siden
#5648, jeg går ud fra, at Juventus - i vanlig italiensk stil - hev pengepungen frem og købte Chelsea-tilskuernes tavshed. Italiensk fodbold er jo også pr. definition søvndyssende. Spøg til side, så er der (mig bekendt) ikke en decideret stemningstribune à la The Kop. Måske italienerne bare var heldige med boomplaceringen?
#5650 dyg 13 år siden
Stedet hedder jo også Biblioteket, der skal være stille. Juve får sikkert en bøde for at have larmet for meget.