Trist resultat. Selvom jeg ikke så kampen, er der naturligvis ingen tvivl om, at Svend Gehrs har ret i, at Chelsea havde spilovertaget. I det mindste kunne man opkvikkes af Oscars sublime CL-debut. Mål nummer to var jo fuldkommen sublimt. Som de skrev på BBC: "Wow. Just wow!" Glæder mig til hans hattrick i Torino.
Hehe, faktisk havde Juve 54% af boldbesiddelsen. Generelt var det en meget jævnbyrdig kamp. Det var også en af de mest underholdende, jeg har set i et stykke tid, så du kan roligt være ked af at have misset den. :)
The Insider (5649) skrev:
#5648, jeg går ud fra, at Juventus - i vanlig italiensk stil - hev pengepungen frem og købte Chelsea-tilskuernes tavshed. Italiensk fodbold er jo også pr. definition søvndyssende. Spøg til side, så er der (mig bekendt) ikke en decideret stemningstribune à la The Kop. Måske italienerne bare var heldige med boomplaceringen?
Okay, hvad ved jeg. :)
dyg (5650) skrev:
Stedet hedder jo også Biblioteket, der skal være stille. Juve får sikkert en bøde for at have larmet for meget.
Yeah, det tegner sig til at blive en trist fodbolddag. Vildt at Chelsea starter med både Oscar, Mata, Hazard og Torres på banen mod Stoke, og at de alligevel taber 1-0 i overtiden.
#5651 MMB 13 år siden
Hehe, faktisk havde Juve 54% af boldbesiddelsen. Generelt var det en meget jævnbyrdig kamp. Det var også en af de mest underholdende, jeg har set i et stykke tid, så du kan roligt være ked af at have misset den. :)
Okay, hvad ved jeg. :)
Hehe, nice. :P
#5652 MMB 13 år siden
#5653 The Insider 13 år siden
#5654 MMB 13 år siden
#5655 Kruse 13 år siden
#5656 The Insider 13 år siden
#5657 The Insider 13 år siden
#5658 Kruse 13 år siden
#5659 The Insider 13 år siden
#5660 The Insider 13 år siden