Gravatar

#5651 MMB 13 år siden

The Insider (5649) skrev:
Trist resultat. Selvom jeg ikke så kampen, er der naturligvis ingen tvivl om, at Svend Gehrs har ret i, at Chelsea havde spilovertaget. I det mindste kunne man opkvikkes af Oscars sublime CL-debut. Mål nummer to var jo fuldkommen sublimt. Som de skrev på BBC: "Wow. Just wow!" Glæder mig til hans hattrick i Torino.

Hehe, faktisk havde Juve 54% af boldbesiddelsen. Generelt var det en meget jævnbyrdig kamp. Det var også en af de mest underholdende, jeg har set i et stykke tid, så du kan roligt være ked af at have misset den. :)

The Insider (5649) skrev:
#5648, jeg går ud fra, at Juventus - i vanlig italiensk stil - hev pengepungen frem og købte Chelsea-tilskuernes tavshed. Italiensk fodbold er jo også pr. definition søvndyssende. Spøg til side, så er der (mig bekendt) ikke en decideret stemningstribune à la The Kop. Måske italienerne bare var heldige med boomplaceringen?

Okay, hvad ved jeg. :)

dyg (5650) skrev:
Stedet hedder jo også Biblioteket, der skal være stille. Juve får sikkert en bøde for at have larmet for meget.

Hehe, nice. :P
Gravatar

#5652 MMB 13 år siden

Game over, Swansea. :(
Gravatar

#5653 The Insider 13 år siden

Yeah, det tegner sig til at blive en trist fodbolddag. Vildt at Chelsea starter med både Oscar, Mata, Hazard og Torres på banen mod Stoke, og at de alligevel taber 1-0 i overtiden.
War. War never changes.
Gravatar

#5654 MMB 13 år siden

Er i tvivl om, hvorvidt waterboarding er at foretrække frem for Chelsea-Stoke?
Gravatar

#5655 Kruse 13 år siden

Heldigt af Chelsea....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5656 The Insider 13 år siden

Cashley FTW!!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#5657 The Insider 13 år siden

Kom så, Liverpool! City og Arsenal må mægtig gerne spille en uafgjort med masser af røde kort og skader.
War. War never changes.
Gravatar

#5658 Kruse 13 år siden

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5659 The Insider 13 år siden

Nice! Den må jeg spille, når jeg snart skal tale fodbold på P6!
War. War never changes.
Gravatar

#5660 The Insider 13 år siden

Kom nu, Liverpool, udnyt overtaget! Jeg gætter på 0-0...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: