Gravatar

#6311 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg håber, ganske naivt, at Milan kan følge Dortmunds eksempel. De var også bankerot og satsede i stedet massivt på talentudvikling og klarer sig rimelig godt nu.

Forskellen er så også at der bliver gjort mere for fodbolden i Tyskland end i Italien.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6312 JannikAnd 13 år siden

WH, hvis George Clooney blev træner for Dortmund, ville du så bekende og skifte kulør?
Gravatar

#6313 MMB 13 år siden

JannikAnd (6312) skrev:
WH, hvis George Clooney blev træner for Dortmund, ville du så bekende og skifte kulør?

LOL

Jeg vil godt vædde en tusse på, at Milan ikke satser ungt...
Gravatar

#6314 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#6312 Det er ikke umuligt, men det skulle blot være for at se hvorledes en kendt skuespiller vil gribe sådan en opgave. De vil dog uden tvivl slå Barcelona i film.

Nej jeg er bare imponeret over den måde Dortmund har været i stand til at transformere deres klub, også set i forhold til deres økonomi.

Det gør de nu allerede. Ikke i ligeså høj grad som mange andre klubber, men der er blevet ryddet godt op i den gamle garde og der er blevet investeret en del i ungdomsafdelingen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6315 MMB 13 år siden

Whispering Horse (6314) skrev:
Det gør de nu allerede. Ikke i ligeså høj grad som mange andre klubber, men der er blevet ryddet godt op i den gamle garde og der er blevet investeret en del i ungdomsafdelingen.

Alle klubber med respekt for sig selv investerer jo i et eller andet omfang i ungdomsafdelingen, men det store generationsskifte ser jeg mere som et udtryk for den dårlige økonomi end noget andet.
Gravatar

#6316 MMB 13 år siden

Elkjær er så awesome!
Gravatar

#6317 JannikAnd 13 år siden

Det er Jes Dorph til gengæld ikke...
Gravatar

#6318 MMB 13 år siden

Jes Dorph: "Shaktar Donetsk. Puuuuuuh"
Gravatar

#6319 JannikAnd 13 år siden

Til gengæld siger han det med troværdig coolness... i omvendtland!
Gravatar

#6320 The Insider 13 år siden

Suk.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: