Jeg håber, ganske naivt, at Milan kan følge Dortmunds eksempel. De var også bankerot og satsede i stedet massivt på talentudvikling og klarer sig rimelig godt nu.
Forskellen er så også at der bliver gjort mere for fodbolden i Tyskland end i Italien.
#6312 Det er ikke umuligt, men det skulle blot være for at se hvorledes en kendt skuespiller vil gribe sådan en opgave. De vil dog uden tvivl slå Barcelona i film.
Nej jeg er bare imponeret over den måde Dortmund har været i stand til at transformere deres klub, også set i forhold til deres økonomi.
Det gør de nu allerede. Ikke i ligeså høj grad som mange andre klubber, men der er blevet ryddet godt op i den gamle garde og der er blevet investeret en del i ungdomsafdelingen.
Det gør de nu allerede. Ikke i ligeså høj grad som mange andre klubber, men der er blevet ryddet godt op i den gamle garde og der er blevet investeret en del i ungdomsafdelingen.
Alle klubber med respekt for sig selv investerer jo i et eller andet omfang i ungdomsafdelingen, men det store generationsskifte ser jeg mere som et udtryk for den dårlige økonomi end noget andet.
#6311 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Forskellen er så også at der bliver gjort mere for fodbolden i Tyskland end i Italien.
#6312 JannikAnd 13 år siden
#6313 MMB 13 år siden
LOL
Jeg vil godt vædde en tusse på, at Milan ikke satser ungt...
#6314 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Nej jeg er bare imponeret over den måde Dortmund har været i stand til at transformere deres klub, også set i forhold til deres økonomi.
#6315 MMB 13 år siden
Alle klubber med respekt for sig selv investerer jo i et eller andet omfang i ungdomsafdelingen, men det store generationsskifte ser jeg mere som et udtryk for den dårlige økonomi end noget andet.
#6316 MMB 13 år siden
#6317 JannikAnd 13 år siden
#6318 MMB 13 år siden
#6319 JannikAnd 13 år siden
#6320 The Insider 13 år siden