Der var en lille offside, ja. Men Juventus blev til gengæld også snydt for et klokkeklart straffespark i første halvleg. Så det er ikke ligefrem nuanceret at kigge på tingene på den måde. :)
Jeg sagde ikke, at der ikke var straffe. Jeg nævnte bare, at Juve (igen) scorede på en offside.
Ja, og så nævner jeg, at det er unuanceret kun at fremhæve domme, der går den ene vej. Der gik én stor hændelse hver vej for Juventus i den her kamp. Så hvis dommeren havde dømt korrekt, så havde de haft et straffe til at score målet i stedet for. :)
I øvrigt så var det ikke ligefrem, fordi dommeren var med Juve mod Milan, vel. ;)
I øvrigt så var det ikke ligefrem, fordi dommeren var med Juve mod Milan, vel. ;)
Nej, og det er vist første gang, det er hændt i årevis. Men tillykke med avancementet og jeres træners snarlige tilbagevenden fra karantænen for match-fixing :)
#6411 MMB 13 år siden
#6412 The Insider 13 år siden
#6413 MMB 13 år siden
God tur i Europa League!!
FUUUUUUCK JAAAAA!
#6414 The Insider 13 år siden
#6415 MMB 13 år siden
#6416 JannikAnd 13 år siden
#6417 MMB 13 år siden
#6418 JannikAnd 13 år siden
#6419 MMB 13 år siden
Ja, og så nævner jeg, at det er unuanceret kun at fremhæve domme, der går den ene vej. Der gik én stor hændelse hver vej for Juventus i den her kamp. Så hvis dommeren havde dømt korrekt, så havde de haft et straffe til at score målet i stedet for. :)
#6420 JannikAnd 13 år siden