Gravatar

#6701 dyg 13 år siden

Ah, nu synes jeg sgu nok lige, at drengen får lidt for meget af skylden. Ja, han er lidt langsom, men det er 99.7% af alle bolddrenge, når hjemmeholdet står i sådan en situation - Tøffe fortæller det også fint i sin selvbiografi, at bolddrenge direkte bliver instrueret i dette.

Og så langsom synes jeg nu egentligt ikke han var, han kunne måske have nået bolden 2-3 sekunder før, men det er ikke de få sekunder der gør forskellen på om Chelsea får scoret sine mål eller ej.

At han så ømmer sig mere end godt er, det har han vel bare lært ved at se fodbold i fjerneren, hvor grandvoksne mænd ømmer sig mere, bare de får en blød skuldertackling.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6702 HonoDelLoce 13 år siden

Han kan da lade være med at lægge sig oven på bolden og "beskytte" den med armene?

Selvfølgelig "hjælper" bolddrengene ofte hjemmeholdet, men når en spiller er på vej ud efter bolden skal de uanset hvad da aldrig lægge sig oven på den for at trække tiden. Der er masser af andre muligheder for at være provokerende (som man ofte ser), hvis det er det, man vil...

Spasseren (ja, det tillader jeg mig at kalde ham) skrev selv på twitter INDEN kampen i går "The king off all ball boys are back making his final appearance. #needed #for #timewasting". Det er jo bare for dumt.

Og selvfølgelig synes jeg ikke, at det er i orden at sparke til en bolddreng.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6703 Kruse 13 år siden

Hvis Hazard ikke havde været så aggressiv efter at hente bolden, så havde bolddrengen heller lagt sig ned over bolden, og så havde han ikke kunne spilde helt så meget tid.

HonoDelLoce (6700) skrev:
Sir Alex Ferguson's reaction: He could have killed him!"

"Gervinho would have missed him!"

"Torres would have missed him, Cole would have shot him and Terry would have shagged him"

"Pleased to hear that Chelsea have signed up for Kick Ballboys Out of Football"

Haha, genialt!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6704 dyg 13 år siden

Han "lægger" sig ikke på bolden før Hazard er henne og skubbe ham med to hænder i ryggen.

Tåbelig udtalelse af bolddrengen, men det ændrer stadigvæk ikke på Hazards opførsel hele vejen igennem situationen.
Gravatar

#6705 HonoDelLoce 13 år siden

Se slows igen. Hazard skubber ham ikke. Ja, han rører ham, men hvis han skubber ham vil "drengen" falde væk fra Hazard, ikke til højre for Hazard.

Bolddrengen står først og holder bolden med hænderne, hvorefter han smider sig oven på den. Mens han ligger på bolden fører han selv begge arme ind under sig og holder på bolden.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6706 dyg 13 år siden

Bolddrengen bukker sig ned til bolden, så kommer Hazard og sætter to hænder i ryggen på ham og skubber ham lige ned over bolden.
Gravatar

#6707 HonoDelLoce 13 år siden

Selvfølgelig. En 17årig gut, der selv proklamerer, at han vil trække tiden, kunne jo aldrig falde bevidst ned over en bold.

Det er ligesom i straffesparksfeltet. Hver gang der er er berøring og man så lader sig falde, så skal der selvfølgelig være straffespark, for man kan jo ikke have intentioner om at spille på den slags...
Gravatar

#6708 The Insider 13 år siden

#6700, haha! Der er dæleme mange gode imellem, især den sidste :-) Minder mig igen om den herlige kamp lige ovenpå Coles "skyderi". Hver gang han fik bolden, skrålede Chelsea-fans "shoooooooooot!!" Herligt med lidt selvironi.

På samme måde synes jeg, at hele bolddrenge-sagen er blevet blæst ud af proportioner og måske bare kunne trænge til et træk på skuldrene krydret med de obligatoriske 3 dages karantæne til Hazard og en fyreseddel og et møgfald til bolddrengen...

Jeg er selvfølgelig farvet (duh!) grundet min hold-preference, men baseret på den usympatiske unges stupide Twitter-indlæg og latterlige opførsel (jeg ser den på samme måde som HonoDelLoce - bolddrengen kaster sig ned på bolden, så snart han fornemmer, at Hazard vil have den. Kan slet ikke se, at han bliver skubbet) tror jeg ikke på, at han kan mærke en døjt, og den (jovist, KRAFTIGT blåfarvede :-)) romantiker i mig siger, at Hazard gik efter bolden og ikke ville sparke en anden i maven efter at have spillet i årevis på den store fodboldscene og velvidende, at 10 kameraer og flere tusinde fans står lige over for ham. Når man ser replayen, så ligger drengen bare og bander og svovler efter Hazard som en diminuitiv Joey Barton ( Da han så ser, at spillerne tørner sammen, og hører publikum bue, bryder han pludseligt sammen og går de allerværste fodboldspillere i bedene.
War. War never changes.
Gravatar

#6709 dyg 13 år siden

Selvfølgeligt går Hazard efter bolden, det er jeg heller ikke i tvivl om. Og selvfølgeligt har drengen opført sig dumt med sine tweets og selvfølgeligt spiller han på det hele efterfølgende

Men.. Hazard skulle i første omgang ALDRIG nogensinde have været ude ved bolddrengen!

Derudover skal Hazard aldrig i livet røre ved bolddrengen! Han har uden tvivl to hænder i ryg/nakke på knægten (http://i.minus.com/iCSwHE65FPwjz.gif), og jeg ser det stadigvæk som at han skubber/vælter knægten.

Og sidst, men bestemt ikke mindst, så skal han aldrig aldrig aldrig i livet sparke efter en bold, som en 17årig knægt ligger med hele sin fede krop ovenpå! Naturligvis vil han ramme knægten mindst lige så meget, som han vil ramme bolden. Han burde vide bedre!

Hvis Suarez kan få 8 dage for Negrito og Terry kan få 4 dage for sin eskapade, så burde Hazard efter min mening få mindst 10 dage. At det så aldrig i livet er realistisk er jeg godt klar over, så jeg håber på, at han får mindst 5 dage.

Naturligvis er jeg farvet, men jeg har altid været en beundrer af Hazard og håbede inderligt, at han kom til LFC, men nu er han blot lige så usympatisk som de fleste andre CFC-spillere :)
Gravatar

#6710 MadMartigan 13 år siden

Åkepool (6699) skrev:
Enig.
Hold kæft en lorteunge. Han skal bare passe sit "arbejde" og aflevere den bold lidt hurtigere til sin målmand.

Hold op jeg grinte da de hjalp ham ud. Den grimasse han havde på da han kæmpede sig ud, han lignede en 5-årig der lige havde fået at vide, at alt hans legetøj blev taget fra ham. Men det er jo nok indflydelsen fra de spillere han render og beundrer.

Og så han han tilsyneladende sin egen Twitter-profil, gudfader!

Vil lige tilføje, så i ikke er i tvivl, Hazard skulle selvfølgelig ikke ha' prøvet at tage bolden med magt.

Fuldstændig enig!!!
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: