Gravatar

#6711 The Insider 13 år siden

#6709, jeg synes altså stadig ikke, at jeg på billederne kan se antydningen af, at han skubber drengen... Med mindre han altså bruger The Force :-) Drengens fald passer bare slet ikke til Hazards armbevægelser...

Men hey... Bare tænk på alle de tusindvis af fede, sjove YouTube-videoer, vi får om hændelsen de kommende par uger :-) Jeg glæder mig allerede til en Gangnam Style-video, hvor Hazard og bolddrengen falder i takt med musikken!
War. War never changes.
Gravatar

#6712 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (6700) skrev:
Har du da ikke det? :D

Ha ha, aldrig!

Nu troede jeg også at knægten var omkring 12 år gammel, men fandt efterfølgende ud af at han er 17 og læste hans tweet fra før kampen, hvilket kun gør ham endnu mere usympatisk. En højrøvet og forkælet lorteunge, der tilsyneladende også er søn af en der er højt på strå i Swansea.

Jeg har på ingen måde blå briller på (eller det har jeg faktisk, da jeg fik mine første briller igår og de er blå), men jeg er helt enig med Johan (og HonoDelLoce) hvad det her angår.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6713 Åkepool 13 år siden

The Insider (6711) skrev:
Med mindre han altså bruger The Force :-)

Ha ha, good one :)
Gravatar

#6714 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg skal godt nok også bruge en ualmindelig god portion fantasi for at kan se, at det skulle være Hazard, der er skyld i skarnsungens fald.

Guderne skal vide, at det på ingen måde er for at forsvare hverken Chelsea eller Hazard (som selvfølgelig ikke opfører sig eksemplarisk heller), for jeg er da så absolut ikke Chelsea-fan (havde endda penge sat på Swansea-avancement).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6715 Åkepool 13 år siden

EB har samlet en masse tweeds om hændelsen, denne er ganske god:

After seeing the #Swansea #ballboy keep possession of the ball for more than 10 seconds, #Liverpool have made a £20 million bid for him!

Nå ja, kan jo lige linke til siden:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...
Gravatar

#6716 Åkepool 13 år siden

Og forresten Kruse, så er jeres flotte kamp jo fuldstændig druknet i larmen fra Wales.

Så tillykke med den store sejr. Hvad var det, 4 mål på 10 min.? Og faktisk 3 af dem på 4 min. eller noget?
Gravatar

#6717 Kruse 13 år siden

Åkepool (6716) skrev:
Så tillykke med den store sejr. Hvad var det, 4 mål på 10 min.? Og faktisk 3 af dem på 4 min. eller noget?

Tak :)

Og ja, det var noget i den stil. Og nogle virkeligt flotte mål i blandt. Hamrende effektivt og hurtigt angrebsspil.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6718 Åkepool 13 år siden

Gravatar

#6719 The Insider 13 år siden

Åh ja... Giv nu Benitez en flybillet hjem. Og en ekstra til Torres.
War. War never changes.
Gravatar

#6720 Kruse 13 år siden

Bare rolig, Chelsea går mål-amok her i anden halvleg!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: