Gravatar

#6801 MMB 13 år siden

Ahahahaha. Barcelona tabte til Milan. Freaking Milan. Ahahahahah
Gravatar

#6802 The Insider 13 år siden

#6798, tillykke mand! :-)

Imponerende, som de også skrev på BBC, at Portsmouth kunne vinde 2-0 over Barcelona.
War. War never changes.
Gravatar

#6803 zombieman 13 år siden

Flot kamp af milan jeg tipper på hatten. Og bare rolig i kommer ned på jorden igen på søndag ;)
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6804 JannikAnd 13 år siden

Foeller (6801) skrev:
Ahahahaha. Barcelona tabte til Milan. Freaking Milan. Ahahahahah
Det gjorde dit hold sgu da også, klaphat!
Gravatar

#6805 zombieman 13 år siden

JannikAnd (6804) skrev:

Haha klasse comeback
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6806 MMB 13 år siden

JannikAnd (6804) skrev:

Da kun pga. dommerhjælp? Derudover så er det da også lang sjovere, at Barca tabte. Det er jo trods alt verdens bedste hold, der ikke fik en målchance.
Gravatar

#6807 Åkepool 13 år siden

Foeller (6806) skrev:
Derudover så er det da også lang sjovere, at Barca tabte

Hvilket vel også delvis skyldtes en dommerfejl, for det første mål skulle da aldrig ha' været godkendt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6808 Kruse 13 år siden

Det er i hvert fald ikke forsætlig, da Zapata ikke har nogen mulighed for at undgå kontakten, da bolden tilfældigvis flyver op mod ham.

http://i.minus.com/ibcKx36owXsO6H.gif
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6809 Åkepool 13 år siden

Kruse (6808) skrev:
Det er i hvert fald ikke forsætlig, da Zapata ikke har nogen mulighed for at undgå kontakten, da bolden tilfældigvis flyver op mod ham.

Rigtigt, men man kan jo i den grad snakke om arme i unaturlig position, som i mine øjne burde være nok til at annullere målet.

Egentlig kunne jeg være ligeglad, da jeg holdt lidt med Milan, men ret skal være ret.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6810 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg kan nu ikke se at der skal fløjtes for noget. For det første rammer bolden først en Barcelona spiller på armen, så hvis der er noget skal der dømmes frispark til Milan.
For det andet er jeg heller ikke sikker på at den rammer Zapata på armen. Med andre ord kan jeg ikke bedømme det fra vinklen.

Barcelona spillerne er bare irriteret over at for første gang i lang tid, så gik tingene ikke som de havde planlagt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: