Jeg kan nu ikke se at der skal fløjtes for noget. For det første rammer bolden først en Barcelona spiller på armen, så hvis der er noget skal der dømmes frispark til Milan. For det andet er jeg heller ikke sikker på at den rammer Zapata på armen. Med andre ord kan jeg ikke bedømme det fra vinklen.
Barcelona spillerne er bare irriteret over at for første gang i lang tid, så gik tingene ikke som de havde planlagt.
#6801 MMB 13 år siden
#6802 The Insider 13 år siden
Imponerende, som de også skrev på BBC, at Portsmouth kunne vinde 2-0 over Barcelona.
#6803 zombieman 13 år siden
#6804 JannikAnd 13 år siden
#6805 zombieman 13 år siden
Haha klasse comeback
#6806 MMB 13 år siden
Da kun pga. dommerhjælp? Derudover så er det da også lang sjovere, at Barca tabte. Det er jo trods alt verdens bedste hold, der ikke fik en målchance.
#6807 Åkepool 13 år siden
Hvilket vel også delvis skyldtes en dommerfejl, for det første mål skulle da aldrig ha' været godkendt.
#6808 Kruse 13 år siden
http://i.minus.com/ibcKx36owXsO6H.gif
#6809 Åkepool 13 år siden
Rigtigt, men man kan jo i den grad snakke om arme i unaturlig position, som i mine øjne burde være nok til at annullere målet.
Egentlig kunne jeg være ligeglad, da jeg holdt lidt med Milan, men ret skal være ret.
#6810 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
For det andet er jeg heller ikke sikker på at den rammer Zapata på armen. Med andre ord kan jeg ikke bedømme det fra vinklen.
Barcelona spillerne er bare irriteret over at for første gang i lang tid, så gik tingene ikke som de havde planlagt.