Føj for den lede. Barcas dominans de senere år tror jeg er slut. Men okay. Intet varer for evigt. De skal finde på noget nyt og købe bedre ind end de plejer. Bayern burde vinde CL.
Det virker mærkeligt at de har hyret Guardiola til næste sæson, i stedet for at gøre alt for at forlænge med Heynckes.
Han kan næsten kun skuffe.
Ja, det er næsten svært at forestille sig andet. Bayern har i denne sæson, og især det sidste halve år været verdens klart bedste fodboldhold, som virkeligt spiller fantastisk fodbold med en skræmmende styrke. Hvis Bayern vinder CL(hvilket virker meget sandsynligt), så skal Guardiola gøre det samme bare for at oprette status quo. Det bliver svært. Det at han sådan set bare skal forsætte i samme stil, taler for at man ligeså godt kunne have forsat med Heynckes.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ham dommeren jeg havde i weekenden i en serie 5 kamp, var sgu bedre.
Jeg er ikke farvet af nogle af holdene, men det Robben mål, det er jo helt til grin. Så kan de jo lige så godt spare den 4. dommer, hvis han alligevel ikke vil dømme noget.
Og de samme gælder de 2 gange i starten af kampen, Barca havde hånd på i eget felt, det må en af dem sgu da have set. De lever jo af at dømme, det er jo ikke sådan det er på fritidsbasis.
Hilsen en Juventus fan.
Whispering Horse (7064) skrev:
Det virker mærkeligt at de har hyret Guardiola til næste sæson, i stedet for at gøre alt for at forlænge med Heynckes.
Heynckes har ikke lyst til at forlænge, det har han tidligere udtalt, men har så senere igen udtalt han gerne vil træne i England eller Spanien inden han stopper helt, og det bliver nok heller ikke svært at finde et job nu :-)
#7066 Ja jeg ved godt at han ofte har disse korte kontrakter og har udtalt at han ikke vil forlænge hans kontrakt, men jeg tror nu stadigvæk at de Bayern godt kunne lokke ham til en ny kontrakt. De har i hvert fald økonomien til det, hvilket ansættelsen af Guardiola også viser.
2-0 var nok hvad jeg havde frygtet, men 4-0? Av av. Er tiden endegyldigt løbet fra tikitakabold? Bevares Barca er forsat stærke i ligaen, men mod de store hold? For mod Real er det jo også gået galt er på det sidste.
#7061 zombieman 12 år siden
jeg vil endda sige at Bayern er endnu mere suveræne idag
#7062 Kruse 12 år siden
#7063 Ispep 12 år siden
#7064 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
#7065 Kruse 12 år siden
Ja, det er næsten svært at forestille sig andet. Bayern har i denne sæson, og især det sidste halve år været verdens klart bedste fodboldhold, som virkeligt spiller fantastisk fodbold med en skræmmende styrke. Hvis Bayern vinder CL(hvilket virker meget sandsynligt), så skal Guardiola gøre det samme bare for at oprette status quo. Det bliver svært. Det at han sådan set bare skal forsætte i samme stil, taler for at man ligeså godt kunne have forsat med Heynckes.
#7066 MadMartigan 12 år siden
Jeg er ikke farvet af nogle af holdene, men det Robben mål, det er jo helt til grin. Så kan de jo lige så godt spare den 4. dommer, hvis han alligevel ikke vil dømme noget.
Og de samme gælder de 2 gange i starten af kampen, Barca havde hånd på i eget felt, det må en af dem sgu da have set. De lever jo af at dømme, det er jo ikke sådan det er på fritidsbasis.
Hilsen en Juventus fan.
Heynckes har ikke lyst til at forlænge, det har han tidligere udtalt, men har så senere igen udtalt han gerne vil træne i England eller Spanien inden han stopper helt, og det bliver nok heller ikke svært at finde et job nu :-)
#7067 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
#7068 MMB 12 år siden
Bestemt! Min kommentar faldt tidligt. :)
#7069 Driver 12 år siden
#7070 loki 12 år siden