Nå folkens, skal man se aftens kamp i det Armenske? Får vi tæsk igen? Jeg kommer ikke selv til at se skidtet, men det er måske godt det samme. Kunne godt være fristet til at smide en plov på en Armensk sejr, for det vi så mod Malta, var dælme ringe.
Jeg tror ikke at vi vinder, for vores landshold stinker BIGTIME, men jeg håber da at jeg bliver glædeligt overrasket. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, om jeg skal se den. Kommer an på, hvad de andre kanaler viser :-)
Jeg må indrømme, at jeg overhovedet ingen følelser har for det der danske landshold - udover hån, selvfølgelig. Man er vel dansker ;)
Jeg ville oprigtigt talt indrømme, at jeg følte den der nationale stolthed, når landsholdet gør det godt, og omvendt følte nedturen, når de gjorde det skidt, men jeg føler ingen af tingene.
Jeg kan sagtens finde på at se en landskamp engang imellem, men det er som regel i mangel af bedre. Kampen i aften kommer jeg nok til at se, da jeg har lavet en aftale med en kammerat, som egentlig omhandlede FIFA14-demo'en, men kan se, at den først udkommer ret sent, så det bliver nok ikke til så meget i aften.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Kan de ikke lige udskyde CL et par uger. Milan bliver nødt til at stille med et reservehold. Lige nu er der 10 førsteholdsspillere ude med skader. Abate, De Sciglio, El Sharaawy, Kaka, Montolivo, Poli, Pazzini, Silvestre.
Skal man se FCK blive nedtromlet i aften? Som FCK har spillet indtil videre, så bør der vel næppe være noget tvivl om udfaldet af kampen - selvom jeg da håber, at de kan overraske.
#7381 loki 12 år siden
#7382 Breaking NEWS 12 år siden
#7383 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg ville oprigtigt talt indrømme, at jeg følte den der nationale stolthed, når landsholdet gør det godt, og omvendt følte nedturen, når de gjorde det skidt, men jeg føler ingen af tingene.
Jeg kan sagtens finde på at se en landskamp engang imellem, men det er som regel i mangel af bedre. Kampen i aften kommer jeg nok til at se, da jeg har lavet en aftale med en kammerat, som egentlig omhandlede FIFA14-demo'en, men kan se, at den først udkommer ret sent, så det bliver nok ikke til så meget i aften.
#7384 Pécuchet 12 år siden
Det bliver sørgeligere og sørgeligere.
#7385 Kruse 12 år siden
#7386 Åkepool 12 år siden
Dejligt at se, at Chelseas overskudslager kan gøre en forskel for Liverpool :)
Men ja, en aften på godt og ondt for Shelvey, mest ondt.
#7387 HonoDelLoce 12 år siden
#7388 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
#7389 Åkepool 12 år siden
Han kunne vel nemt blive kåret til både Swansea og Liverpools MoM i dag :)
Men fed kamp, desværre lige med et mål for meget til Swansea.
#7390 loki 12 år siden