Gravatar

#7391 MMB 12 år siden

Ja!!! Vi ses i Parken. Forza Juve.
Gravatar

#7392 HonoDelLoce 12 år siden

Åkepool (7389) skrev:
Han kunne vel nemt blive kåret til både Swansea og Liverpools MoM i dag :)

Men fed kamp, desværre lige med et mål for meget til Swansea.

Ja, man må sige, at han kæmpede sig gevaldigt op i anden halvleg. I virkeligheden pissegodt set af Laudrup at lade ham blive på banen, for jeg føler mig overbevist om, at størstedelen af verdens managere havde valgt at lade ham blive i omklædningsrummet i pausen. Men Laudrup troede på Shelveys mentalitet, og den tillid må man sige, at Jonjo tilbagebetalte!

Det er dog bekymrende, at Liverpool døjer så meget med at spille to halvlege i træk. Som Mølby sagde i går "de træner jo hver dag". Om det er fysikken eller mentaliteten, den er gal med, det aner jeg ikke, men et eller andet er i hvert fald i vejen.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7393 Åkepool 12 år siden

HonoDelLoce (7392) skrev:
Det er dog bekymrende, at Liverpool døjer så meget med at spille to halvlege i træk

Meget bekymrende.

Derfor skal jeg også lige råbe:

Vi ligger nr. 1, vi ligger nr. 1!!!

igen, inden det er for sent.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7394 Åkepool 12 år siden

Flot klaret af FCK.

Så skal det ikke undre mig, efter sådan en præstation, at de taber hjemme mod OB, på søndag.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7395 loki 12 år siden

Overraskende og rigtig flot - og en smule heldigt ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#7396 HonoDelLoce 12 år siden

Åkepool (7394) skrev:
Flot klaret af FCK.

Så skal det ikke undre mig, efter sådan en præstation, at de taber hjemme mod OB, på søndag.

Selvom jeg godt forstår din ehm... Mulige undren, så håber jeg dog så inderligt, at de tager alt det gode med fra Juventus-kampen og vælger at sige, at "alt det dårlige" var forventeligt. Men fighterindsatsen (og offerviljen) var dejlig at se - og modigt i en kamp, hvor dommeren ikke helt syntes selv at være klar over, hvilken linie han ville lægge..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7397 Ispep 12 år siden

Flot af FCK, men det var vist mere held end forstand, men okay... sådan er fodbold indimellem og tingene gik den rigtige vej denne gang :D
Gravatar

#7398 The Insider 12 år siden

Med al respekt for Jamie Carragher - puha, han er svær at forstå, når han taler (han er pundit på SkySports).
War. War never changes.
Gravatar

#7399 The Insider 12 år siden

Jesus Christ, Chelsea spiller ringe. Beslutningen om ikke at købe en ordentlig angriber gør mig stadig ubeskriveligt frustreret.
War. War never changes.
Gravatar

#7400 The Insider 12 år siden

Sådan! Bliver spændende at se, om Chelsea kan genvinde Europa League-trofæet...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: