Ozil var jo nærmest et røverkøb for Arsenals vedkommende. Manden var blandt de bedste i Madrid, måske endda den anden bedste efter Ronaldo. Så den pris tror jeg Wenger er yderst tilfreds med og samtidig et stort navn til klubben, hvilket ikke sker så tit længere for Arsenal.
Jeg synes nu også, Özil er købt til overpris, men samtidig føler jeg også, at Arsenal er i en situation, hvor de er nødt til at betale lidt ekstra for at lokke klassespillere til. Hvis man tager det med i betragtningerne, så synes jeg, det er et godt køb.
Så har du ikke set nok kampe med Cazorla for Villareal eller landsholdet. I starten af sin Villareal-karriere, hvor han for alvor viste sig som et navn, der spillede han den typiske kant og det samme gjorde han i landsholds-regi, hvor Luis Aragones nemlig foretræk den type kanter, hvilket også gjorde, at Cazorla ofte måtte lade pladsen for spillere som Joaquin, der havde mere fart i støvlerne. De fandt dog senere ud af, især nu her under del Bosque, at han gebærder sig bedre centralt, hvorfra han måske også spillede sin bedste landsholdskamp til dato, nemlig den imod USA.
Så Cazorla har skam spillet den typiske kant, hvori man spiller en meget restringeret fast position, uden så mange dikkedarer. Er du sikker på, du ikke forveksler hans Villareal kampe med hans Malaga kampe, for i Villareal spillede han en typisk kant i store dele af sin tid der.
Desuden har jeg ikke sagt, at Higuain ikke har kostet for meget, jeg har bare sagt, at jeg tror han bliver en succes og ville være blevet det i Arsenal også og angribere er nu engang i højere kurs end alle andre spillere, hvorfor man skal betale ekstra for dem, modsat typer som Ozil, der ikke er deciderede kampafgørende, dertil scorer han ikke nok, selvom han har et fint målsnit fra Real Madrid.
Til syvende og sidst, handler det så åbenbart om, at du tror, at jeg kun stiller spørgsmålstegn ved købet af Ozil, fordi jeg ikke kan lide Arsenal og i så fald, så har vi ikke mere at diskutere, for jeg synes, jeg har givet ganske plausible og gode bud på, hvorfor jeg finder handlen en smule omsonst. Jeg jagter ikke spøgelser eller prøver at tale Arsenal ned.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Så har du ikke set nok kampe med Cazorla for Villareal eller landsholdet.
Jeg kunne sige det samme til dig, hvis du seriøst mener at Cazorla spiller en helt anden kant-rolle i Arsenal end han gjorde i Villarreal.
Driver (7373) skrev:
Så Cazorla har skam spillet den typiske kant, hvori man spiller en meget restringeret fast position, uden så mange dikkedarer. Er du sikker på, du ikke forveksler hans Villareal kampe med hans Malaga kampe, for i Villareal spillede han en typisk kant i store dele af sin tid der.
Enten har du misforstået min mening, eller også har jeg ikke forklaret mig godt nok. Jeg påstod ikke at han ikke har spillet den typiske kant, men at den rolle han i større grad har udfyldt er en højre- eller ventreoffensivmidt, hvilket er en noget anden slags "kant". Anyways, så har Arsenals bedste periode i sidste sæson(som reddede vores sæson), været perioden hvor hans udgangspunkt har været på kanten.
Driver (7373) skrev:
Til syvende og sidst, handler det så åbenbart om, at du tror, at jeg kun stiller spørgsmålstegn ved købet af Ozil, fordi jeg ikke kan lide Arsenal og i så fald, så har vi ikke mere at diskutere, for jeg synes, jeg har givet ganske plausible og gode bud på, hvorfor jeg finder handlen en smule omsonst.
Come on, hvor har jeg skrevet det? Du jager spøgelser, hvis du tror at det er det jeg mener. Jeg skrev udelukkende det med Higuain, fordi at du ikke udtrykte at hans pris var for høj kontra Özils.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Come on, hvor har jeg skrevet det? Du jager spøgelser, hvis du tror at det er det jeg mener. Jeg skrev udelukkende det med Higuain, fordi at du ikke udtrykte at hans pris var for høj kontra Özils.
Ergo jagter jeg ikke spøgelser, for du insinuerede, at jeg udelukkende fandt prisen for høj, fordi han endte i Arsenal.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Ergo jagter jeg ikke spøgelser, for du insinuerede, at jeg udelukkende fandt prisen for høj, fordi han endte i Arsenal.
Seriøst? Det var én sætning, der udelukkende skulle presse dig til at kommentere på Higuains pris(hvilket du derefter gjorde). Og det var udelukkende prisaspektet, hvor jeg satte spørgsmålstegn ved, mens du til sidst i #7373 får det til at lyde som om, at jeg afviser alle dine kritikpunkter som "had mod Arsenal".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7371 Ispep 12 år siden
#7372 MMB 12 år siden
#7373 Driver 12 år siden
De fandt dog senere ud af, især nu her under del Bosque, at han gebærder sig bedre centralt, hvorfra han måske også spillede sin bedste landsholdskamp til dato, nemlig den imod USA.
Desuden har jeg ikke sagt, at Higuain ikke har kostet for meget, jeg har bare sagt, at jeg tror han bliver en succes og ville være blevet det i Arsenal også og angribere er nu engang i højere kurs end alle andre spillere, hvorfor man skal betale ekstra for dem, modsat typer som Ozil, der ikke er deciderede kampafgørende, dertil scorer han ikke nok, selvom han har et fint målsnit fra Real Madrid.
Til syvende og sidst, handler det så åbenbart om, at du tror, at jeg kun stiller spørgsmålstegn ved købet af Ozil, fordi jeg ikke kan lide Arsenal og i så fald, så har vi ikke mere at diskutere, for jeg synes, jeg har givet ganske plausible og gode bud på, hvorfor jeg finder handlen en smule omsonst. Jeg jagter ikke spøgelser eller prøver at tale Arsenal ned.
#7374 Kruse 12 år siden
Jeg kunne sige det samme til dig, hvis du seriøst mener at Cazorla spiller en helt anden kant-rolle i Arsenal end han gjorde i Villarreal.
Enten har du misforstået min mening, eller også har jeg ikke forklaret mig godt nok. Jeg påstod ikke at han ikke har spillet den typiske kant, men at den rolle han i større grad har udfyldt er en højre- eller ventreoffensivmidt, hvilket er en noget anden slags "kant". Anyways, så har Arsenals bedste periode i sidste sæson(som reddede vores sæson), været perioden hvor hans udgangspunkt har været på kanten.
#7375 Åkepool 12 år siden
Så skulle vi næsten aftale at mødes en lørdag aften og drikke os i hegnet sammen, alle 75 brugere af denne tråd ;)
#7376 Kruse 12 år siden
Men hvem skal så bringe alkohol? ;)
#7377 Åkepool 12 år siden
Det bliver så dig, der trækker en trailer (med eller uden bil) indeholdende 75 kasser øl ;)
#7378 Kruse 12 år siden
Men så er det jo godt at Özil ikke bliver et flop :)
#7379 Driver 12 år siden
#7380 Kruse 12 år siden
Seriøst? Det var én sætning, der udelukkende skulle presse dig til at kommentere på Higuains pris(hvilket du derefter gjorde). Og det var udelukkende prisaspektet, hvor jeg satte spørgsmålstegn ved, mens du til sidst i #7373 får det til at lyde som om, at jeg afviser alle dine kritikpunkter som "had mod Arsenal".