Gravatar

#7491 Kruse 11 år siden

Åkepool (7490) skrev:
Nej da, ved første efterfølgende spilstop, som jeg også skrev. Selvfølgelig ikke 20 min. senere.

Lad os så prøve at tage eksemplet helt ud i "ekstremerne". Hvad hvis der på den chance der opstår ved et hurtigt tagede frispark, bliver begået endnu et frispark til gult kort, men at også det bliver taget hurtigt. Skal dommeren så vente med de gule kort helt til det andet hold får et spilstop?

Og hvad med de frispark, hvor dommeren peger på sin fløjte, for at signalere at spillerne skal afvente dommerens fløjte før de må afvikle frisparket? Det bliver man vel nødt til at skrotte, hvis det nu helt holdent er op til spillerne at afgøre hvornår de vil tage frisparket.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7492 Åkepool 11 år siden

Kruse (7491) skrev:
Lad os så prøve at tage eksemplet helt ud i "ekstremerne".

Som du selv skriver, et eksempel i ekstremerne. Og netop derfor at det er noget der skal gennemtænkes.

Kruse (7491) skrev:
Og hvad med de frispark, hvor dommeren peger på sin fløjte

Ja der skal de jo så vente til han har fløjtet, det er jo ham der bestemmer.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7493 Kruse 11 år siden

Åkepool (7492) skrev:
Ja der skal de jo så vente til han har fløjtet, det er jo ham der bestemmer.

Men kom vi ikke lige frem til at han ikke kunne bestemme om et hold ville tage et frispark hurtigt?
Gravatar

#7494 Åkepool 11 år siden

Kruse (7493) skrev:
Men kom vi ikke lige frem til at han ikke kunne bestemme om et hold ville tage et frispark hurtigt?

Nej da, det er altid ham der bestemmer. Han kan bare bestemme ikke at bruge tid på at pege på sin fløjte, hvis det forurettede hold kan drage fordel af et hurtigt frispark.

FC København! FC København! FC Københaaaavn! :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7495 The Insider 11 år siden

Så, United og Arsenal... lad os få en vildt underholdende uafgjort! Gerne 4-4!
War. War never changes.
Gravatar

#7496 The Insider 11 år siden

SÅDAN Sunderland!!!!!!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#7497 Kruse 11 år siden

Jeg satsede igen nogle penge på United, men min grådighed gjorde at jeg smed nogle andre kampe på også, for at få et højere odds, og det var sejr til City, sejr til Roma og sejr til Standard Liege(og selvfølgelig sejr til United), og indtil videre er der ingen af dem der gik hjem, så jeg håber at det er et godt tegn for United-Arsenal :)

Men jeg er lidt bekymret over at Mertesacker ikke er med p.g.a. sygdom. Det er skidt.
Gravatar

#7498 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden

Begynder at hoppe på en mindre revolution hos Milan. Godt nok er jeg meget begejstret for Galliani, som set over de sidste 20-25 år er blandt verdens bedste på hans position.

Omvendt kan det være godt med nogle nye visioner og her ser det ud til at Barbara Berlusconi har nogle fine pointer.

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2013/11/09/43...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7499 Kruse 11 år siden

Nå, jeg vandt da lidt af mine penge igen, da jeg odds'ede endnu engang(efter de andre resultater gik skævt) på en United sejr, men det var stadig ikke nok til at kompenserer for det forrige væddemål.

En noget lige, men chancefattig kamp for begge hold. Defensivt stod Arsenal dog godt, på trods af at Vermaelen ikke har spillet ret meget førsteholdsfodbold i denne sæson. Vi op på hesten igen.
Gravatar

#7500 Driver 11 år siden

Han er i sandhed en "sympatisk" herre ham RVP.

Dejlig fodboldweekend i øvrigt. En skam, vi nu skal belemres med landsholdsbold, der sikkert resulterer i en skade eller to.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: