Gravatar

#7501 Åkepool 11 år siden

Driver (7500) skrev:
Han er i sandhed en "sympatisk" herre ham RVP.

Hvad har spaden nu lavet?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7502 The Insider 11 år siden

Han var mildest talt... "begejstret" efter sin scoring mod sin gamle klub :)
War. War never changes.
Gravatar

#7503 Åkepool 11 år siden

The Insider (7502) skrev:
Han var mildest talt... "begejstret" efter sin scoring mod sin gamle klub :)

Hmm, jeg kan sgu ikke fordrage ham. Han virker i mine øjne pisse arrogant. Men jeg kan tage fejl og det viser sig, at han er den sødeste person ever.
Gravatar

#7504 Kruse 11 år siden

Åkepool (7503) skrev:
Hmm, jeg kan sgu ikke fordrage ham. Han virker i mine øjne pisse arrogant. Men jeg kan tage fejl og det viser sig, at han er den sødeste person ever.

Nej, jeg tror du rammer rimeligt plet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7505 Driver 11 år siden

Kruse (7504) skrev:

Ja, han er jo tidligere blevet sendt kortvarigt i fængsel for en voldtægtssag og har også på fodboldbanen, op til flere gange, vist alt andet end gentlemanship.

Nu så jeg dog ikke kampen, hvilket du vel gjorde Kruse og kan du derfor evt. svare på om Arsenals fans, forinden RVPs scoring, buhede og råbte skældsord efter ham?

Han måtte vel have et belæg for at over-juble så markant meget, som han gjorde. Det mindede jo en smule om Adebayor.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7506 Kruse 11 år siden

Driver (7505) skrev:
Ja, han er jo tidligere blevet sendt kortvarigt i fængsel for en voldtægtssag og har også på fodboldbanen, op til flere gange, vist alt andet end gentlemanship.

Han blev anholdt, men jeg mener nu ikke at han på noget tidspunkt var i fængsel for det. Han blev også frikendt bagefter.

Driver (7505) skrev:
Nu så jeg dog ikke kampen, hvilket du vel gjorde Kruse og kan du derfor evt. svare på om Arsenals fans, forinden RVPs scoring, buhede og råbte skældsord efter ham?

Jo, der blev da råbte et par smædesange efter ham, men jeg husker nu ikke at der var slem buh'en(men jeg husker muligvis forkert). I hvert fald ikke værre end så mange andre upopulære skikkelser på Emirates.

Driver (7505) skrev:
Han måtte vel have et belæg for at over-juble så markant meget, som han gjorde. Det mindede jo en smule om Adebayor.

Jeg tror sådan set bare at han ville vise at han er "ovre" Arsenal, og at han nu er fuldblods United-mand(hvilket jeg egentligt har det ganske fint med). I sidste sæson var smædesangene og buh-råbene i hvert fald værre, og der valgte han slet ikke at juble.
Gravatar

#7507 Driver 11 år siden

Jeg mindes at have læst, at han var tre dage eller sådan i fængsel, nok imens eftersøgningen var i gang. Jeg tror du kan Google dig frem til det, i øvrigt.

Selvsamme Persie er vist også tidligere blevet beskyldt for racistiske udgydelser mod David Sommeil. Så nogen høj stjerne hos mig, det får han aldrig.

Men apropos hans jubelscener, så kan jeg bare godt undre mig over, at man finder det nødvendigt. Der var en tid, og den slags spillere findes heldigvis stadig(!), hvor man af ære og respekt for sin gamle klub, ikke fejrede sine mål, men i stedet sendte klubben og dens fans en gestus, i form af at holde sin jubel tilbage - Senest set med Daniel Sturridge mod Man City, for mit vedkommende.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7508 Kruse 11 år siden

Driver (7507) skrev:
Jeg mindes at have læst, at han var tre dage eller sådan i fængsel, nok imens eftersøgningen var i gang. Jeg tror du kan Google dig frem til det, i øvrigt.

Ja, det har du ret i kan jeg se. Han blev dog som sagt frifundet, og jeg vil nu hellere skabe mit billede af ham med de ting jeg er sikker på er sket, heriblandt hans opførsel på banen og hans udtalelser til pressen.

Driver (7507) skrev:
Selvsamme Persie er vist også tidligere blevet beskyldt for racistiske udgydelser mod David Sommeil. Så nogen høj stjerne hos mig, det får han aldrig.
Hvis anklager om racisme var det der fyldte mest i forhold til din vurdering, så var der vist også en vis Liverpool-angriber, der heller ikke ville have en høj stjerne i din bog :)

Jeg ved dog godt hvad du mener.

Driver (7507) skrev:
Men apropos hans jubelscener, så kan jeg bare godt undre mig over, at man finder det nødvendigt. Der var en tid, og den slags spillere findes heldigvis stadig(!), hvor man af ære og respekt for sin gamle klub, ikke fejrede sine mål, men i stedet sendte klubben og dens fans en gestus, i form af at holde sin jubel tilbage - Senest set med Daniel Sturridge mod Man City, for mit vedkommende.

Det er også kutymen. Hvilke grunde der ligger bag hans jubelscene, skal jeg ikke kunne sige. Men jeg håber at der var mere bag det, end bare at han var træt af negative ytringer og smædesange fra Arsenal-fans, for ellers har han i hvert fald ingen idé om hvad det vil sige at være passionerede fodboldfans, og hvordan hans handlinger og udtalelser har påvirket disse.
Gravatar

#7509 Åkepool 11 år siden

Kruse (7504) skrev:

Det tror jeg nu også.

Noget af det er måske småting, men jeg kan virkelig ikke lide den måde han fejrer sine mål. Når han løber afsted med armene ude og sit selvfede smil på og den nikken med hovedet. Det virker så fucking arrogant og "Jeg er gud"-agtig.

Og så også den fact jeg fandt ud af om ham, da et af afsnittende af "Being Liverpool" blev kommenteret i en artikel. De morede sig over at Brendan Rodgers havde et stort maleri af sig selv hængende i hallen, hvilket også er lidt for smagløst i min verden. Men der nævnte de at en eller anden spiller, kan ikke lige huske hvem, har en statue af sig selv i hallen og at RVP har et billede af sig selv på hele fladen af sit billardbord. Sådan noget har jeg det bare ikke godt med.
Gravatar

#7510 Driver 11 år siden

Åkepool (7509) skrev:
Det tror jeg nu også.

Noget af det er måske småting, men jeg kan virkelig ikke lide den måde han fejrer sine mål. Når han løber afsted med armene ude og sit selvfede smil på og den nikken med hovedet. Det virker så fucking arrogant og "Jeg er gud"-agtig.

Og så også den fact jeg fandt ud af om ham, da et af afsnittende af "Being Liverpool" blev kommenteret i en artikel. De morede sig over at Brendan Rodgers havde et stort maleri af sig selv hængende i hallen, hvilket også er lidt for smagløst i min verden. Men der nævnte de at en eller anden spiller, kan ikke lige huske hvem, har en statue af sig selv i hallen og at RVP har et billede af sig selv på hele fladen af sit billardbord. Sådan noget har jeg det bare ikke godt med.

Nu skal det lige siges, at billedet af Rodgers, er en gave fra en velgørenhedsorganisation, som han støttede. Så så selvhøjtidelig er manden altså heller ikke. Bevares, det er corny, men jeg tror altså nærmest udelukkende, at han har det hængende af respekt for den gave, som det nu engang var. :)

Jeg er dog enig med din betragtning af RVP. Han er fandme træls at se på. Selvfed som få.

Skriv ny kommentar: