Horribel dårlig dommerpræstation, som sædvanlig af Dowd og Joe Allen bør være fortid i klubben. Jeg kan ikke mindes at have set en ringere spillere i den røde trøje og vi taler navne som Diouf, Voronin etc. Ham og Martin Skrtel har intet at gøre i den trøje, de er ganske enkelt ikke gode nok.
Sikke en kamp, især for den neutrale seer. At Mou ikke kan bruge Lukaku, er mig en gåde. Han kan ikke meget, men det han kan, er han til gengæld verdensmester i.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Men det er da altid noget, at han ikke brændte en kæmpe direktør fra 3 meters afstand, hvor Howard var i gang med at gå til den anden side..... Næ vent lige lidt....
So, at last we meet for the first time for the last time.
Hvorfor 3plus viser Ajax vs Barca som hovedkamp fatter jeg ikke. Dortmund vs Napoli var det vildeste brag.
Jeg vil tro, at det er på grund af Barca's store fanbase, også i Danmark, krydret med det faktum, at Ajax som regel har mindst tre danskere i startopstillingen ;)
Med det sagt, så vil jeg også sige, at jeg personligt også så Dortmund-Napoli, og er ganske enig i, at det var en suveræn kamp :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#7511 Åkepool 11 år siden
Okay, det hjælper da lidt på det.
#7512 Driver 11 år siden
Jeg kan ikke mindes at have set en ringere spillere i den røde trøje og vi taler navne som Diouf, Voronin etc. Ham og Martin Skrtel har intet at gøre i den trøje, de er ganske enkelt ikke gode nok.
Sikke en kamp, især for den neutrale seer. At Mou ikke kan bruge Lukaku, er mig en gåde. Han kan ikke meget, men det han kan, er han til gengæld verdensmester i.
#7513 Driver 11 år siden
#7514 Driver 11 år siden
Skal forstås som, at han er i samme kategori som disse navne, for han har heldigvis da fremtiden foran sig, det bør bare ikke være i Liverpool.
#7515 The Insider 11 år siden
#7516 Åkepool 11 år siden
Men det er da altid noget, at han ikke brændte en kæmpe direktør fra 3 meters afstand, hvor Howard var i gang med at gå til den anden side..... Næ vent lige lidt....
#7517 Kruse 11 år siden
#7518 The Insider 11 år siden
#7519 Ispep 11 år siden
#7520 HonoDelLoce 11 år siden
Jeg vil tro, at det er på grund af Barca's store fanbase, også i Danmark, krydret med det faktum, at Ajax som regel har mindst tre danskere i startopstillingen ;)
Med det sagt, så vil jeg også sige, at jeg personligt også så Dortmund-Napoli, og er ganske enig i, at det var en suveræn kamp :)