Jeg kan heller ikke undgå at tænke, at Viasat bevidst smider de store kampe i Champions League og Premier League over på de to sportkanaler for, at man skal investere i lortet. Jeg nægter dog at hoppe med på den vogn.
Jeg kan heller ikke undgå at tænke, at Viasat bevidst smider de store kampe i Champions League og Premier League over på de to sportkanaler for, at man skal investere i lortet. Jeg nægter dog at hoppe med på den vogn.
Med CL er jeg nu oberbevist om, at Barca kampen samlede flere tilskuer, selvom den lidt større fodboldentusiast godt kunne se, at det var Dortmund-Napoli, som var den mest interessante kamp.
Mht. Premier League, så er jeg helt enig i, at det er møgirriterende, at de fordeler kampene på 3 kanaler.
Så skete det. Adriano Galliani har nævnt, at han vil trække sig tilbage inden årets udgang. Jeg har det ambivalent med det. Jeg er begejstret for ham og anser ham som en, hvis ikke den, bedste på hans position. Ikke mindst har han en ægte kærlighed for klubben.
På den anden side så har Barbara Berlusconi nogle interessante ideer og det er nok meget fornuftigt med et skifte i direktionsgangene og hvis det betyder at en anden legende som Paolo Maldini bliver indlemret i klubben, vil det ikke skade.
#7521 Ispep 11 år siden
Skulle have anført, at det var et retorisk spørgsmål :D
Jeg ved godt, at det har noget med det du skriver at gøre... og det er ærgerligt...
#7522 JannikAnd 11 år siden
#7523 MMB 11 år siden
Med CL er jeg nu oberbevist om, at Barca kampen samlede flere tilskuer, selvom den lidt større fodboldentusiast godt kunne se, at det var Dortmund-Napoli, som var den mest interessante kamp.
Mht. Premier League, så er jeg helt enig i, at det er møgirriterende, at de fordeler kampene på 3 kanaler.
#7524 The Insider 11 år siden
#7525 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden
På den anden side så har Barbara Berlusconi nogle interessante ideer og det er nok meget fornuftigt med et skifte i direktionsgangene og hvis det betyder at en anden legende som Paolo Maldini bliver indlemret i klubben, vil det ikke skade.
#7526 The Insider 11 år siden
#7527 Åkepool 11 år siden
#7528 Kruse 11 år siden
De plejer da ikke at vise kampe på 3+ om søndagen, eller hvad? Jeg mener kun det plejer at være TV3 Sport 2 der viser søndagskampe.
Hvilken udbyder har du? Jeg ved at TV3 Sport 2 er med i Yousees fuldpakke, men hvordan det forholder sig med andre udbydere ved jeg ikke.
#7529 HonoDelLoce 11 år siden
3+ viser næsten aldrig fodbold om søndagen, der overlader de dem til TV3 sport 2, hvor Liverpool-kampen også er i dag! :)
EDIT: Kruse beat me to it, lige som jeg trykkede "indsend" :D
#7530 Åkepool 11 år siden
Hmm, havde lige glemt den der TV3 Sport 2. Tak for hjælpen, det var lige i sidste øjeblik jeg så det :)