Arsene Wenger står også fast ved at han man IKKE kan købe sig til succes. Det kan nu diskuteres, men respekt for mandens 'talentudvikling'. Tror også at det bliver Chelsea der i sidste ende snupper ham.
Endnu en sejr til Milan, som nu er henholdvis 8 og 9 point foran Inter og Napoli med 4 runder tilbage. Mesterskabet er nu meget tæt på at komme tilbage til Milano.
Det er lækkert, ja. Bologna og Cagliari giver næppe problemer, men opgørene mod Roma og Udinese bliver ikke tilnærmelsesvis nemme. Slet ikke når begge klubber ligger på kanten til CHL kvalifikation.
Forza Milan! Mesterskabet er så godt som hjemme, men jeg er dog virkelig skuffet over Zlatan. Manden fik karantæne i tre kampe, og lige da han kom tilbage, blev han udvist igen. Hvad fanden er der i vejen med ham? :)
Tror det bliver Lyngby og Randers som må siger farvel og tak. Og OB som snupper sølvet selvom jeg hellere så Brøndby får det (uden at være B-fan).
Jeg tror det bliver Esberg og Lyngby.. Det virker ikke rigtigt til, at der er nogen i Esbjerg-truppen, der tager nok ansvar og rykker op i de andre. De ser alle for idé-forladte og opgivende ud, når det går dem imod.
Men det kunne nu godt blive Randers i stedet for Lyngby. Jeg ville dog sætte penge på Lyngby.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#751 IK 13 år siden
Arsene Wenger står også fast ved at han man IKKE kan købe sig til succes. Det kan nu diskuteres, men respekt for mandens 'talentudvikling'. Tror også at det bliver Chelsea der i sidste ende snupper ham.
#752 Antlion 13 år siden
Det er lækkert, ja. Bologna og Cagliari giver næppe problemer, men opgørene mod Roma og Udinese bliver ikke tilnærmelsesvis nemme. Slet ikke når begge klubber ligger på kanten til CHL kvalifikation.
#753 IK 13 år siden
#754 MuManden 13 år siden
#755 MaxHHansen 13 år siden
Hmm... jeg håber jo så at vi (OB) sætter endnu et par søm i dén kiste i næste runde... også selvom jeg nødig så traditionshold som Esbjerg rykke ud...
#756 loki 13 år siden
#757 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg tror det bliver Esberg og Lyngby.. Det virker ikke rigtigt til, at der er nogen i Esbjerg-truppen, der tager nok ansvar og rykker op i de andre. De ser alle for idé-forladte og opgivende ud, når det går dem imod.
Men det kunne nu godt blive Randers i stedet for Lyngby. Jeg ville dog sætte penge på Lyngby.
#758 The Insider 13 år siden
#759 HonoDelLoce 13 år siden
Det gør han nu nok uanset hvad! :D
Men man må sige, at der vidst skal mirakler til at få bolden forbi Neuer i aften! Hold da helt op, en brandkamp af ham (indtil videre).
#760 HonoDelLoce 13 år siden