Gravatar

#7781 The Insider 11 år siden

Hold da kæft. Burde stå 5-0 til Chelsea. Bliver den mest ufortjente City-sejr nogensinde
War. War never changes.
Gravatar

#7782 Driver 11 år siden

Det er meget uheldigt, at City spiller deres måske dårligste kamp i hele sæsonen. I dag kunne et hvert hold have slået City. Når det så er sagt, så vinder de stadig Premier League.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7783 The Insider 11 år siden

Hold da fest en fuldkommen FANTASTISK indsats af Chelsea! 4/5-0 havde på ingen måde været ufortjent. Mourinho, love you dawg!
War. War never changes.
Gravatar

#7784 Driver 11 år siden

Overdrivelse fremmer vist forståelse...Sejren var dog fortjent, men 5-0? Nej.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7785 The Insider 11 år siden

Og så vandt Chelsea i øvrigt kun, fordi jeg (som før kampen på broen) satsede penge på et nederlag. Anti-jinxing FTW!
War. War never changes.
Gravatar

#7786 Driver 11 år siden

Har du så også oddset mesterskabet til City allerede og Chelsea som nedrykker?
Gravatar

#7787 The Insider 11 år siden

#7786, det første - ja da! Og hvis jeg kunne tippe Chelsea til 6.-pladsen, ville jeg gøre det, da det er stensikkert, at de ender dér.
War. War never changes.
Gravatar

#7788 Driver 11 år siden

Hmm...Måske man skulle prøve den strategi på lørdag.

Hvor er det i øvrigt tydeligt, hvor vigtig Fernandinho er for City. Jeg har ofte rost Yaya, men Fernandinhos manglende tilstedeværelse var virkelig tydelig i aften og den blev kun forstærket af Agueros ligeledes manglende tilstedeværelse. Fernandinho fremstår jo som den allersidste brik i puslespillet for City og er vel sagtens ham, der gør, at de er bedre nu end de var under Mancini.
Gravatar

#7789 Åkepool 11 år siden

Men hold kæft hvor var Liverpool til gengæld pisse hamrende dårlige i weekenden :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7790 The Insider 11 år siden

Laudrup fyret. Jamen dog. Men ikke den store overraskelse.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: