Gravatar

#7801 The Insider 11 år siden

Wow, Hazard. Ligaens bedste pt. Og hermed har jeg sikkert jinxet ham, så han ikke scorer mere resten af sæsonen :-/
War. War never changes.
Gravatar

#7802 Kruse 11 år siden

The Insider (7801) skrev:
Wow, Hazard. Ligaens bedste pt.

Ahh, du mener ham den arrogante nar du ikke ønskede til Chelsea? :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7803 The Insider 11 år siden

#7802, præciiiiis! Hvor jeg dog elsker den arrogante nar! Hvis han får hattrick i dag, så køber jeg omsider den nummer 17-trøje med "Kick the Ballboy" på ryggen, som jeg længe har overvejet at investere i!
War. War never changes.
Gravatar

#7804 Driver 11 år siden

The Insider (7801) skrev:
Wow, Hazard. Ligaens bedste pt. Og hermed har jeg sikkert jinxet ham, så han ikke scorer mere resten af sæsonen :-/

Sku' vi nu ikke lige. Verdens (og ligaens) bedste slår sine folder i Liverpool, det kan der vist ikke herske den mindste smule tvivl om.

I øvrigt synd for Newcastle. De lagde godt ud, men var for uskarpe.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7805 The Insider 11 år siden

#7804, ah... jovist, Moses er god, men jeg ville ikke sammenligne en bænkevarmer-lejesvend med en kunstner som Hazard (eller resten af sportens topfolk i øvrigt).
War. War never changes.
Gravatar

#7806 Driver 11 år siden

Nej, ham kan I sgu godt få tilbage. 20 mål my ass!

Suarez er i øvrigt suverænt topscorer og tilmed delt nummer 3 på assistlisten. Uvirkeligt og i en klasse for sig!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7807 The Insider 11 år siden

Så er "Kick the Ballboy"-trøjen bestilt! Og jeg beklager, kære belgier, selvfølgelig er du ikke blot ligaens bedste, men Mælkevejens bedste!
War. War never changes.
Gravatar

#7808 Driver 11 år siden

"Kære belgier"...Fellaini? Tror der er delte meninger om det...Især i Manchester.
Gravatar

#7809 Driver 11 år siden

Skal du så ikke også have en trøje med "Stap his eye out"???

Så tager jeg en med "Bite his arm #7"
Gravatar

#7810 The Insider 11 år siden

SÅÅÅÅÅÅÅDAAAANNNN NORWICH! Hold da fest... en fodbolddag, der ikke kunne være gået bedre!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: