Gravatar

#7811 The Insider 11 år siden

Og Yaya Toure sparker med fuld overlæg en Norwich-spiller, mens han ligger ned (kilde: BBC). Dommeren ser den ikke, så den kan FA kigge på bagefter. 3 dages karantæne til ham vil være lækkert. Jamen dog, jamen dog!
War. War never changes.
Gravatar

#7812 kennedy 11 år siden

LIVERPOOL FC = VERDENSKLASSE
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#7813 The Insider 11 år siden

Jamen dog, så dukkede HonoDelLoce lige op på 6'eren!
War. War never changes.
Gravatar

#7814 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (7813) skrev:
Jamen dog, så dukkede HonoDelLoce lige op på 6'eren!

Hvad helvede - har det været vist i dag?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7815 The Insider 11 år siden

#7814, de viste "to af finalisterne" til deres ekspert-panel, og du var en af de to, der blev vist i dag. De viste cirka 5 sekunder fra hver, hvor man lige nåede kort at høre dig tale om Cardiff :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7816 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (7815) skrev:
#7814, de viste "to af finalisterne" til deres ekspert-panel, og du var en af de to, der blev vist i dag. De viste cirka 5 sekunder fra hver, hvor man lige nåede kort at høre dig tale om Cardiff :-)

Nåh okay så :)

Troede lige de viste hele klippet :D

Godt spottet, dog, at det var mig, så ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7817 The Insider 11 år siden

Of course! Da de sagde "en mand, der er særligt kendt for at være bruger på verdens bedste site, Filmz", spænede jeg ind fra køkkenet!
War. War never changes.
Gravatar

#7818 HonoDelLoce 11 år siden

Så bliver det s'gu lige stalker nok, hvis de ved, jeg er herinde også ;)
Gravatar

#7819 Åkepool 11 år siden

The Insider (7801) skrev:
Wow, Hazard. Ligaens bedste pt.

Er der en speciel grund til, at du ikke regner Suarez som en del af Premier League?

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7820 Åkepool 11 år siden

Det er muligt at jeg ved sæsonafslutningen, skal skamrose Arsenal så det driver, men lige nu vil jeg fandme nyde den magtdemonstration Liverpool viste i går.

Eneste par sure opstød er, at de slappede meget af i 2. halvleg, at Stevie lavede et unødvendigt straffe og at Suarez ikke fik scoret på et af de to forsøg, der begge ville have været goal of the year-contenders.

Og så skal det lige passe, at de går ud og taber til Fulham på onsdag :/

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: