Gravatar

#7821 Kruse 11 år siden

Åkepool (7820) skrev:
Suarez ikke fik scoret på et af de to forsøg, der begge ville have været goal of the year-contenders.

Frisparket var vildt, men er du gal en sparketeknik han viste med hans langskudsdrøn, som han selv satte op. Selvom at det var mod mit hold, så var det næsten synd at den ikke fik en bedre skæbne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7822 The Insider 11 år siden

#7819, nej, den er meget uspeciel! Ej, men sydamerikaneren er da okay. Men på højde med Soldado, Bendtner og Odemwingie? Ahhh.....
War. War never changes.
Gravatar

#7823 The Insider 11 år siden

Okay, selvom United er temmelig ringe i øjeblikket, så er det stadig galimatias, at de er kommet bagud hjemme mod FULHAM. Hvis United ikke får tre point i dag (og det gør de), så må taburetten da for alvor begynde at vakle under Moyes.

"Jamen, Johan! United er en fantastisk og fantastisk tålmodig klub! Der er lysår mellem de skønne Glazers og den sataniske Abramovich!"

Ja ja... Men stadigvæk. Ét er at være sidste sæsons mestre og tabe på hjemmebane til Everton og Newcastle, men at tabe til Fulham, der har ageret boksetaske over for nærmest samtlige klubber? Det kan jeg ikke forestille mig, at hverken klubbens fans (der har været imponerende og prisværdigt tålmodige) eller ejerne vil kunne acceptere.
War. War never changes.
Gravatar

#7824 Driver 11 år siden

Hvis du ender med at jinxe lortet nu, så skal du satme bøde for det!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7825 The Insider 11 år siden

Hvis jeg ikke havde skrevet, så havde Richardson scoret, så jeg beklager! United vinder 4-1 i sidste ende, desværre.
War. War never changes.
Gravatar

#7826 kennedy 11 år siden

The Insider (7822) skrev:
#7819, nej, den er meget uspeciel! Ej, men sydamerikaneren er da okay. Men på højde med Soldado, Bendtner og Odemwingie? Ahhh.....

ok ,syntes det er flot du får kæmpet dig igennem så mange kampe , når du åbenlyst en svært synshæmmet.....BRAVO

Suarez PL (i særklasse) bedste spiller.
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#7827 The Insider 11 år siden

#7826, taaaaaak! Jeg glemte dog Jelavic - utilgiveligt!
War. War never changes.
Gravatar

#7828 kennedy 11 år siden

your welcome ,Boyo....
Gravatar

#7829 Driver 11 år siden

Selv jeg kunne altså se, hvor gennemsyret ironisk #7822-indlægget var.

Når det så er sagt, så kommer ingen til at overgå Titus Bramble og Emilie Heskey. Det skulle da lige være den altid skudstærke Mbia. Jeg har aldrig set nogen skyde så meget på mål og score så lidt, som var tilfældet med Mbia da QPR var i PL.

En darkhorse kunne være Ali Dia. "George Weahs kusine"...hvis man altså skal tro Dia selv.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7830 kennedy 11 år siden

spørg Insider om hvem han mener er bedst Hazard eller Suarez så ?

Skriv ny kommentar: