Gravatar

#7861 Åkepool 11 år siden

Nej nej, ifølge Mourinho må Chelsea være favoritter, da de har færre kampe end City.

Han har jo nærmest gjort Liverpool til favoritter, pga. de noget færre kampe de har.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7862 The Insider 11 år siden

Liverpool slutter også sæsonen højere oppe end Chelsea, no doubt. Men jeg føler mig nu rimelig sikker på, at Chelsea får den der 4.-plads. Men så bliver de stensikkert slået ud i CL-kvallen næste sæson :-(
War. War never changes.
Gravatar

#7863 Åkepool 11 år siden

The Insider (7862) skrev:
jeg føler mig nu rimelig sikker på, at Chelsea får den der 4.-plads. Men så bliver de stensikkert slået ud i CL-kvallen næste sæson

Medmindre selvfølgelig, at Man. U. vinder CL, så er der ikke engang kval. til 4. pladsen.

Og så er Agger på plads i startopstillingen i dag :)
Toure har fået plads som sælger ved en en hotdog-stand.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7864 Mikkel Abel 11 år siden

På hvilken kanal vises kampen i dag?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7865 The Insider 11 år siden

#7863, noooooo! Det sker stensikkert :-( Det kunne selvfølgelig også være sjovt, hvis Chelsea fik 5.-pladsen i PL og vandt CL, mens Spurs fik 4.-pladsen. Igen. Men Cheslea ryger desværre ud mod Galatasaray. To Drogba-hattricks sænker London-mandskabet.

#7864, 6'eren :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7866 The Insider 11 år siden

En underholdende X'er, tak!
War. War never changes.
Gravatar

#7867 Driver 11 år siden

Selvom jeg holder med Liverpool, så ville det ikke gøre mig det store at tabe den her kamp. Fokus skal være 100% på Premier League. Rodgers startopstilling i dag irriterer mig.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7868 Driver 11 år siden

Webb favoriserer vist hjemmeholdet i dag og fløjter efterhånden kampen i stykker.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7869 The Insider 11 år siden

Er der nogen, der nogensinde - nogensinde - har set et kort hjørnespark føre til noget godt? Jeg har trods alt set talløse fodboldkampe i adskillige årtier, og jeg mindes ikke ét eneste tilfælde.
War. War never changes.
Gravatar

#7870 Driver 11 år siden

Årh, hvor er Webb kameraliderlig. Liverpool har været ufattelig uskarpe, hvilket vel sagtens er den eneste grund til, at Arsenal går til pause med en føring. Lidt skarphed fra Sturridge i starten af kampen og så havde den været lukket ligesom på Anfield.

Skriv ny kommentar: