#7848, jeg gætter på, at også fans af Chelsea, Arsenal, City, Spurs og Everton er utilfredse med resultatet ;-) endnu dejligere med 0-0 i London og udskudt kamp i Manchester! Woohooo!
Kun de egoistiske fans, der kun tænker på deres eget tilhørsforhold og derfor helt glemmer at glæde sig på hele fodboldverdens vegne over, at det blev mere usandsynligt, at United kommer i Champions League i næste sæson ;)
Jeg kan virkelig ikke lide United ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#7851, jeg hader også United indædt (den eneste engelske klub, jeg ikke vil holde med i CL-sammenhæng, medmindre den givne klub møder Chelsea, naturligvis), men United er allerede "out of sight", og det giver vel meget god mening, at de øverste tre klubber gerne vil have en anden konkurrent hægtet af i mesterskabskampen, mens Spurs og Everton skal have Liverpool til at miste point :-)
Fint at mine drenge (ja, det er mine) vandt i går, men skønt så det sgu ikke ud. Liverpool spillede milevidt fra weekendens præstation, ikke at jeg forlanger at de skal spille sådan hver gang, men det er sgu vildt at der kan være så stor en forskel på kun et par dage.
Selvom de spillede skidt, var de stadig Fulham overlegne. Det var vel kun Toure og til dels Skrtel der kunne true Liverpool-defensiven sådan for alvor.
Men dejligt som det strammer til i toppen :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Krydser blot fingre for, at Spurs ikke snupper 4.-pladsen fra Chelsea!
Ha ha, derned kommer Chelsea desværre ikke, men jeg har fidus til at Arsenal kan fortsætte stimen og ende der, hvis altså at Liverpool fortsætter deres stime ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#7851 HonoDelLoce 11 år siden
Kun de egoistiske fans, der kun tænker på deres eget tilhørsforhold og derfor helt glemmer at glæde sig på hele fodboldverdens vegne over, at det blev mere usandsynligt, at United kommer i Champions League i næste sæson ;)
Jeg kan virkelig ikke lide United ;)
#7852 The Insider 11 år siden
#7853 Åkepool 11 år siden
Jeg kan virkelig heller ikke fordrage dem.
Fint at mine drenge (ja, det er mine) vandt i går, men skønt så det sgu ikke ud. Liverpool spillede milevidt fra weekendens præstation, ikke at jeg forlanger at de skal spille sådan hver gang, men det er sgu vildt at der kan være så stor en forskel på kun et par dage.
Selvom de spillede skidt, var de stadig Fulham overlegne. Det var vel kun Toure og til dels Skrtel der kunne true Liverpool-defensiven sådan for alvor.
Men dejligt som det strammer til i toppen :)
#7854 The Insider 11 år siden
#7855 Åkepool 11 år siden
Ha ha, derned kommer Chelsea desværre ikke, men jeg har fidus til at Arsenal kan fortsætte stimen og ende der, hvis altså at Liverpool fortsætter deres stime ;)
#7856 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden
#7857 The Insider 11 år siden
#7858 The Insider 11 år siden
#7859 Åkepool 11 år siden
Og så er Chelsea pludselig storfavoritter til mesterskabet.
#7860 The Insider 11 år siden