Fint resultat. Rigtig underholdende kamp. Arsenals målmand må siges at være kampens spiller. Sturridge min dreng, du skylder en kasse øl for de afbrændere.
Nu er fokus på PL, hvor vi forhåbentlig overhaler Arsenal, der indtil nu har haft det letteste program af alle topholdene. Der venter dem nogle svære udebane-opgør og et på hjemmebane mod City.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Men lige kort for at vende tilbage til fortjent eller ej, så havde Arsenal tre chancer på mål og scorede på to. Resultatet er ikke fortjent og det var stillingen ved halvleg altså heller ikke. Det bør man selv som Arsenal godt kunne se - Fx ved blot at tage et kig på kampens stats.
Apropos kampen, så taget i betragtning, at Arsenal tager horrible høje billetpriser så må man sige, at de da næsten var pengene værd i dag. Rigtig fedt ikke at se en tilgang som den af Mourinhos da han gæstede Emirates - Begge hold ville vinde og spille bold i dag.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
En underholdende og lige kamp, hvor Arsenal endte med at trække det længste strå. Det er der intet ufortjent i. Men den kunne ligeså godt have faldt Liverpools vej, det erkender jeg gerne. Wenger blev kort før kampen kritiseret voldsomt for at spare mange spillere, for at have flere friske profiler mod Bayern, men med sejren over Liverpool må det siges at have været den helt rigtige beslutning.
Driver (7895) skrev:
Det bør man selv som Arsenal godt kunne se - Fx ved blot at tage et kig på kampens stats.
Stats fortæller på ingen måde hele billedet. Det må du da erkende. Arsenal har i denne sæson været kendt for at skabe få, men store chancer, som man har været gode til at udnytte. Og at det definitivt skulle være dårligere end at skabe mange chancer med mange afbrændinger er jeg ikke enig i.
Og vi snakker heller om en masse chancer på træværket, hvor man kunne snakke om at Liverpool "bare" var uheldige. Liverpools spillere udnyttede ikke deres chancer godt nok samtidigt med at Fabianski spillede en brandkamp og lavede flere forrygende redninger. Det kan jeg ikke se at Liverpool skal "belønnes" for, og er ikke noget bevis for at Liverpool fortjente sejren. Fabianski fortjente hans redninger.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Glæder mig godt nok til kampen imorgen mellem City og Barca. Så mange klasse spillere på de to mandskaber lover en forrygende storkamp. Jeg har lidt bange anelser for Barca's middelmådige forsvar, som stadig er hult, men Messi er tilbage, så er jeg HELT afslappet ;)
#7891 The Insider 11 år siden
#7892 Driver 11 år siden
#7893 The Insider 11 år siden
#7894 Driver 11 år siden
Nu er fokus på PL, hvor vi forhåbentlig overhaler Arsenal, der indtil nu har haft det letteste program af alle topholdene. Der venter dem nogle svære udebane-opgør og et på hjemmebane mod City.
#7895 Driver 11 år siden
Apropos kampen, så taget i betragtning, at Arsenal tager horrible høje billetpriser så må man sige, at de da næsten var pengene værd i dag. Rigtig fedt ikke at se en tilgang som den af Mourinhos da han gæstede Emirates - Begge hold ville vinde og spille bold i dag.
#7896 Kruse 11 år siden
Stats fortæller på ingen måde hele billedet. Det må du da erkende. Arsenal har i denne sæson været kendt for at skabe få, men store chancer, som man har været gode til at udnytte. Og at det definitivt skulle være dårligere end at skabe mange chancer med mange afbrændinger er jeg ikke enig i.
Og vi snakker heller om en masse chancer på træværket, hvor man kunne snakke om at Liverpool "bare" var uheldige. Liverpools spillere udnyttede ikke deres chancer godt nok samtidigt med at Fabianski spillede en brandkamp og lavede flere forrygende redninger. Det kan jeg ikke se at Liverpool skal "belønnes" for, og er ikke noget bevis for at Liverpool fortjente sejren. Fabianski fortjente hans redninger.
#7897 Åkepool 11 år siden
#7898 Ispep 11 år siden
#7899 kennedy 11 år siden
FACT : LIVERPOOL fortjener ALTID sejren !
#7900 kennedy 11 år siden