I de første 45 minutter, spillede Liverpool næsten ligeså kedeligt som Chelsea har gjort hele sæsonen (inkl. dagens kamp mod Fulham). I anden halvleg viste de dog deres vanlige offensive overlegenhed, ikke mindst grundet et kanon indhop af 19 årige Sterling. Alt dette krydret med en clean sheet og en fornuftig kamp af Agger & Co i forsvaret gør, at vi nu kan overnatte på 2. pladsen med tre lune point på en svær udebane mod et rigtig interessant Southampton mandskab.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Hehe, eeeeelsker at Chelsea altid skal inddrages på en eller anden søgt facon i samtlige negative konklusioner - giver mig altid et kæmpe smil på læberne :-)
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobra snake and an Chelsea Fan. You have a gun with two bullets. What should you do? A: Shoot the Chelsea Fan. Twice.
#8065, de havde nok været sjovere, hvis de rent faktisk havde haft en eller anden direkte tilknytning til Chelsea, men jeg kluklo vistnok over én af dem. Tror jeg...
Hehe, eeeeelsker at Chelsea altid skal inddrages på en eller anden søgt facon i samtlige negative konklusioner - giver mig altid et kæmpe smil på læberne :-)
Men uden pis, jeg sad og tænkte, at der var gået Mourinho taktik i den og det var umådelig kedeligt og trist at se på. Vend og drej det hvordan du vil, så er Chelsea et kedeligt mandskab, der elsker at fedte sejre hjem.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
For pokker hvor er Taarabt god. Kunne være fedt, hvis han endelig tager hans enorme talent alvorligt. I det hele taget har Milan spillet en fremragende kamp, men er selvfølgelig bagud alligevel. Det positive er dog at der spores en markant fremgang efter Seedorf er trådt til.
#8061 The Insider 11 år siden
#8062 The Insider 11 år siden
#8063 Driver 11 år siden
#8064 The Insider 11 år siden
#8065 kennedy 11 år siden
Q: What do you say to a Chelsea supporter with a good looking bird on his arm? A: Nice tattoo
--------------------------------------------------------------------------------------------
Q: You're trapped in a room with a Lion, Cobra snake and an Chelsea Fan. You have a gun with two bullets. What should you do? A: Shoot the Chelsea Fan. Twice.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Q: What do you call an Chelsea fan in a suit?
A: The accused.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Q: Why do people like driving a car with a Chelsea fan? A: Because you can park in the handicap zone!
---------------------------------------------------------------------------------------------
#8066 The Insider 11 år siden
#8067 Ispep 11 år siden
#8068 Driver 11 år siden
Men uden pis, jeg sad og tænkte, at der var gået Mourinho taktik i den og det var umådelig kedeligt og trist at se på. Vend og drej det hvordan du vil, så er Chelsea et kedeligt mandskab, der elsker at fedte sejre hjem.
#8069 Driver 11 år siden
#8070 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden