Det kan da kun bringe mere brænde til bålet omkring at inddrage video-gengivelser i spillet. Det lyder jo helt forrykt.
Minder mig om en kamp mellem Chelsea og Liverpool, hvor Essien (mener jeg) begår frispark, men lynhurtigt bytter plads med Shaun Wright-Phillips, så dommeren troede det var ham = gult kort til Wright-Phillips. Det her er dog langt værre.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Det er absurd at dommeren ikke følger nok med i spillet til at han kan se at det var Oxlade-Chamberlain og ikke Gibbs, og at han ikke kan se at bolden er på vej ud over sidelinjen. At linjedommeren(som af åbenlyse grunde ikke kan se boldens fulde retning) kan afgøre sådan en situation er vanvittigt.
Jeg håber at det for alvor sætter gang i en debat om PL-dommerne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Chelsea har haft en del dommerkendelser med sig i denne sæson, det er der ingen tvivl om.
Men FA gør sig sjældent i at stille spørgsmålstegn til deres dommere, tværtimod forsvarer de dem med næb og kløer. Om ikke andet, kan dommeren komme en tur ned i de lavere rækker og vende, det er set før.
Hvad vi dog heller ikke må glemme er, at dommerstandarden ikke er synderligt bedre i resten af Europa. Det er i hvert fald det indtryk, jeg har.
Når det så er sagt, så skal Chelsea have respekt for at køre Arsenal over. 6-0 er jo alt for meget, selvom de er i overtal.
Salah ligner dog stadig et flop.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Haha! Sikke en fadæse for FA med den forkerte spiller udvist... Godt, at jeg ikke nåede at satse penge på Arsenal-sejr, som jeg ellers havde planlagt før kampen - en dejlig en af slagsen! (kan dog ikke undgå at have lidt sympati, Kruse - særligt når nu det var Wengers kamp #1000. Så den også med en god ven, der er Arsenal-fan, og jeg gik med til at slukke før 2. halvleg :-)) Smukt mål af Salah, som uden tvivl ryger op på niveau med Messi og Ronaldo næste sæson, hvilket gør det lettere for mig at drukne skammen over Chelseas held med dommerne denne sæson og Essiens smagløse kort-trick for adskillige sæsoner siden, som af åbenlyse årsager har brændt sig fast på min nethinde!
#8121 Driver 10 år siden
Minder mig om en kamp mellem Chelsea og Liverpool, hvor Essien (mener jeg) begår frispark, men lynhurtigt bytter plads med Shaun Wright-Phillips, så dommeren troede det var ham = gult kort til Wright-Phillips. Det her er dog langt værre.
#8122 Kruse 10 år siden
Jeg håber at det for alvor sætter gang i en debat om PL-dommerne.
#8123 Driver 10 år siden
Men FA gør sig sjældent i at stille spørgsmålstegn til deres dommere, tværtimod forsvarer de dem med næb og kløer. Om ikke andet, kan dommeren komme en tur ned i de lavere rækker og vende, det er set før.
Hvad vi dog heller ikke må glemme er, at dommerstandarden ikke er synderligt bedre i resten af Europa. Det er i hvert fald det indtryk, jeg har.
Når det så er sagt, så skal Chelsea have respekt for at køre Arsenal over. 6-0 er jo alt for meget, selvom de er i overtal.
Salah ligner dog stadig et flop.
#8124 Driver 10 år siden
LUIS SUAREZ - BEST IN THE WORLD! HANDS DOWN! #7!
#8125 The Insider 10 år siden
#8126 MMB 10 år siden
#8127 Ispep 10 år siden
#8128 Kruse 10 år siden
#8129 Åkepool 10 år siden
Godt at du er klar over at han kun når op til Messi og Ronaldo og ikke forbi dem, op til Suarez ;)
#8130 The Insider 10 år siden