Gravatar

#8161 kennedy 10 år siden

kan være du kommer til at opleve en NY storhedstid de kommende år jo
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8162 HonoDelLoce 10 år siden

dyg (8148) skrev:
Jeg tør godt være lidt fremme i skoen nu!

Liverpool når deres mål i denne sæson! Vi får den 4. plads som vi har sigtet efter fra før sæsonen startede!

Det er faktisk sjovt at se, hvordan langt de fleste Liverpool-fans (mig selv inkluderet) ikke rigtigt vil snakke om det fandens mesterskab, men bliver ved med at holde fast i, at det handler om Champions League-placeringer.

Der er noget bemærkelsesværdigt i at holde fødderne så solidt placeret i jorden, især nu, hvor Liverpool er et af de eneste to hold, der har det 100% i egne hænder (sammen med City).

Og hvad er det egentlig, der gør, at vi er så uvillige til at lade os selv rive med? Tja, en god hukommelse, vil jeg tro. Vi skal ikke længere tilbage end til juleperioden for at se, at Liverpools trup simpelthen bare er så uendeligt sårbar over for skader og at præstationerne som følge deraf nemt kan svinge helt vanvittigt.

Lige nu går det rimelig godt defensivt. Men hvad sker der, når Agger og Skrtel pludselig ikke længere danner forsvarspar? Jeg synes ikke, de er de to stærkeste forsvarsspillere i truppen, men de er altså nu engang det stærkeste par (det må være fordi de har spillet så meget sammen).

Hvad sker der, hvis Gerrard får en skade? Bare en lille en, så han er ude i et par uger. Hvem skal spille hans plads? Lucas? Defensivt er det fint, men du mister noget balance på midtbanen, for han bidrager med noget lig nul offensivt (og det han endelig bidrager med, er som regel noget juks..).

Samtidigt skal vi stadig møde både City og Chelsea, som bliver to uhyggeligt svære kampe, men også Norwich og Crystal Palace, som begge vil give deres mest værdsatte legemsdele for at undgå nedrykning.

Det bliver så uhyggeligt spændende en afslutning på Premier League i år, at det gør helt ondt! :D

For jo, selvfølgelig drømmer vi Liverpool-fans også om mesterskabet.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8163 dyg 10 år siden

Gerrard skal også blot have et enkelt gult kort mere, og så får han to spilledages karantæne.

I vores bedste start-11'er spiller vi for det meste virkeligt godt, men vi har en enormt smal trup, og desuden har vi også haft nogle gevaldige off-days, og blot fordi vi lige pt. kæmper om mesterskabet, så er vi ikke sikrede mod sådanne dage.

Der er muligheder, men alt skal vitterligt flaske sig, hvilket jeg ikke helt kan/vil tro på endnu. Men sådan er det vel at være LFC og AGF fan :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8164 Driver 10 år siden

Det er da meget normalt, at man snakker ens mesterskabschancer ned. Det hører sig vist ikke kun til Liverpool-fans, så jeg køber ikke helt tesen med, at det skyldes, vi før har været lige ved og næsten. Jeg tror, det gør sig gældende for de fleste, at de nedtoner dens slags forhåbninger, hvad enten, man er Liverpool, Chelsea eller Man City fan.

Derudover skyldes Skrtel/Agger konstellationen også, at Toure dels er faldet i niveau og at Sakho har været skadet. Ydermere er Sakho og Agger begge venstrebenede og to venstrebenede forsvarer sammen, er en sjældenhed (spørg mig ikke hvorfor) og angiveligt heller ikke noget som Rodgers vil forsøge sig ud i.

Som #63 rigtig nok påpeger, så det vi først og fremmest skal frygte med Gerrard er, at han får sit 10ende gule kort i sæsonen og dermed karantæne. Det var af selvsamme grund, at Lucas kom ind i stedet for ham i dag - Det var ikke så meget af frygt for skader, men af frygt for karantæne.

Vi havde en off-day mod Sunderland, men modsat normalt, så vandt vi og den sejr, var virkelig en indikation om nye tider. Det er topholdenes lod, at de kan vinde selv når de har off-days og det er længe siden, at Liverpool sidst har kunnet præstere dette. Momentum og karakter er vitalt og det har vi pt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8165 HonoDelLoce 10 år siden

dyg (8163) skrev:
Gerrard skal også blot have et enkelt gult kort mere, og så får han to spilledages karantæne.

I vores bedste start-11'er spiller vi for det meste virkeligt godt, men vi har en enormt smal trup, og desuden har vi også haft nogle gevaldige off-days, og blot fordi vi lige pt. kæmper om mesterskabet, så er vi ikke sikrede mod sådanne dage.

Der er muligheder, men alt skal vitterligt flaske sig, hvilket jeg ikke helt kan/vil tro på endnu. Men sådan er det vel at være LFC og AGF fan :)

Haha - det sjove er faktisk, at jeg sad og tænkte, at det diametralt modsatte må være AGF-fans, som jo hujer op og synger om guld og champions league, lige så snart AGF har fået fire point i to kampe :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8166 dyg 10 år siden

#8165 - Det er helt sikkert det man hører i medierne, ja, men ingen af de AGF-fans jeg kender, har nogensinde udtalt sig så håbløst over-optimistisk. Jeg kan udelukkende genkende den idioti fra medierne (og en sjælden gang fra en fra AGF-staben...).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8167 HonoDelLoce 10 år siden

dyg (8166) skrev:
#8165 - Det er helt sikkert det man hører i medierne, ja, men ingen af de AGF-fans jeg kender, har nogensinde udtalt sig så håbløst over-optimistisk. Jeg kan udelukkende genkende den idioti fra medierne (og en sjælden gang fra en fra AGF-staben...).

Arh, det er vel også ved at været et par år eller flere siden, at det sådan VIRKELIGT holdt stand :)

Men, du ved, i fodbold lever stereotyper bare længere ;)
Gravatar

#8168 The Insider 10 år siden

Paul Greengrass tryner Manchester United i sin Empire-takketale. Ja, vi vidste jo alle sammen godt, at han er filmhistoriens største filmmager NOGENSINDE, men her er bare endnu et bevis...
War. War never changes.
Gravatar

#8169 Åkepool 10 år siden

Jamen hvor er det dog bare herligt, at Pool ligger hvor de gør. Det er lige før, at jeg vil ende med at blive skuffet, hvis ikke de bliver mestre, hvilket er vildt, når jeg inden sæsonen, havde købt en 3. plads til Liverpool på stedet.

Tænk engang at de "bare lige" skal vinde 6 kampe i træk, så er de mestre. Det er jo nærmest til at tude over hvis det sker, efter man (os der er gamle nok) har ventet i så mange år, siden sidst det skete.

Men ja, for helvede hvor kan filmen hurtigt knække, både mod City og Chelsea, men da også mod de resterende 4 hold. Måske ikke lige mod Norwich, for der scorer Suarez jo 3 kasser. Så kan Norwich selvfølgelig vinde 4-3, meeeen....

Jeg regner dog stadig med at se City og især Chelsea ligge foran os når sidste spillerunde er færdig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8170 Driver 10 år siden

Åkepool (8169) skrev:
Det er jo nærmest til at tude over hvis det sker, efter man (os der er gamle nok) har ventet i så mange år, siden sidst det skete.

Alle herinde, der holder med LFC, har vel mere eller mindre ventet længe på det, medmindre man er medløber eller under 5 år.

Den kamp, jeg frygter mest, på papiret, er ude mod Crystal Palace.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: