#8193, det er tydeligvis gået ned ad bakke for ham, siden han afbrød samarbejdet med Timm Vladimir!
#8194, jo, naturligvis! Jeg ved også, at den hurtigt viste sig at være en hurtigt-affejet petitesse. Men bliv endelig ved med at hoste op med de finurlige Chelsea-anekdoter! Det er et imponerende arkiv, som immervæk varmer denne Chelsea-fans hjerte!
#8194, jo, naturligvis! Jeg ved også, at den hurtigt viste sig at være en hurtigt-affejet petitesse. Men bliv endelig ved med at hoste op med de finurlige Chelsea-anekdoter! Det er et imponerende arkiv, som immervæk varmer denne Chelsea-fans hjerte!
Det er sådan set irrelevant om du føler dig butt-hurt af, at vi drager en gammel sag frem - Summa summarum er, at den er meget lig den som Barcelona netop nu tumler med. Derfor har den relevans, og fungerer bl.a. som et modbevis overfor dem, der tror, at FIFA har et horn i siden på Barcelona. Og en petitesse var det så ikke ligefrem, for Kakuta stod til at blive bandlyst fire måneder fra at spille fodbold og Chelsea som sagt fra at handle nye spillere. At Chelsea og Lens fandt et kompromis, kan du kun glæde dig over, men du er sgu sørgelig, hvis du tror, at jeg kun drager denne sag frem, for at sætte Chelsea i et dårligt lys. Flot.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#8191 kennedy 10 år siden
P.S. Det med advokaterne med plastikhorn....den er god nok , har læst det i THE SUN
#8192 kennedy 10 år siden
Kan være Skægt hvis Liverpool møder dem næste år, Zlatan mod Verdens Bedste spiller Suarez,
2 bedste (Stevie) .
#8193 Kruse 10 år siden
Har du ikke et knallerttræf du skal til?
#8194 Driver 10 år siden
Sjovt...Men du kendte måske ikke til Kakuta-sagen? Det må du nærmest have gjort, eftersom du trods alt er Chelsea-fan.
Jeg interesserer mig ikke for Chelsea. Jeg interesserer mig for fodbold og i særdeleshed Premier League.
#8195 kennedy 10 år siden
jo men kan ikke starte min Velo solex....nedtur
#8196 The Insider 10 år siden
#8197 kennedy 10 år siden
#8198 kennedy 10 år siden
#8199 Driver 10 år siden
Det er sådan set irrelevant om du føler dig butt-hurt af, at vi drager en gammel sag frem - Summa summarum er, at den er meget lig den som Barcelona netop nu tumler med. Derfor har den relevans, og fungerer bl.a. som et modbevis overfor dem, der tror, at FIFA har et horn i siden på Barcelona. Og en petitesse var det så ikke ligefrem, for Kakuta stod til at blive bandlyst fire måneder fra at spille fodbold og Chelsea som sagt fra at handle nye spillere. At Chelsea og Lens fandt et kompromis, kan du kun glæde dig over, men du er sgu sørgelig, hvis du tror, at jeg kun drager denne sag frem, for at sætte Chelsea i et dårligt lys. Flot.
#8200 The Insider 10 år siden