Gravatar

#8231 The Insider 10 år siden

VIVA LA CHELSEA! Hahahaa, kaBOOOOOOOOOMMMMMM!!!
War. War never changes.
Gravatar

#8232 MMB 10 år siden

The Insider (8231) skrev:
VIVA LA CHELSEA! Hahahaa, kaBOOOOOOOOOMMMMMM!!!

Og så havde du ikke engang antijinxet kampen inden. Verden er af lave!
Gravatar

#8233 Driver 10 år siden

Kæmpe respekt til Dortmund. Marco Reus er simpelthen eminent og mere end velkommen i Liverpool, hvor han kan få lov at blive ved med at spille flot og offensiv fodbold.

Tak til Dortmund for en spændende kamp. Det er Champions League!

PSG viste derimod deres manglende erfaring i CL og var egentlig selv skyld i at de røg ud. Men det er altid en fryd når købeklubber ryger ud, at to købeklubber så møder hinanden, er til gengæld et dilemma.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8234 Driver 10 år siden

Der sker ting og sager nu i det tyske!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8235 Kruse 10 år siden

Kæft, hvor er det smukt med Atletico Madrid!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8236 dyg 10 år siden

Fantastisk fodboldaften!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8237 The Insider 10 år siden

#8232, hehe, det havde jeg selvfølgelig sørget for at gøre i stor stil uden for Filmz-forummet! ;-)

Og stærkt med Atletico! Vi ryger naturligvis ud i semifinalen, uanset hvem vi kommer op imod, men alene en plads i semifinalen gør denne sæson godkendt i min optik, selvom den forseglede tredjeplads i ligaen er lidt ærgerlig, når nu mesterskabet var inden for rækkevidde tidligere på sæsonen...
War. War never changes.
Gravatar

#8238 kennedy 10 år siden

3 dage til BRAGET Liverpool - Manchester City......kan allerede afsløre resultatet nu (4 - 2 )

YNWA
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8239 HonoDelLoce 10 år siden

The Insider (8237) skrev:
#8232, hehe, det havde jeg selvfølgelig sørget for at gøre i stor stil uden for Filmz-forummet! ;-)
.

Det synes jeg er et ualmindeligt godt træk! Det virkede åbenlyst bedre end når du gør det her. Det er nok bedre, du holder det væk fra forummet her for eftertiden!

;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8240 The Insider 10 år siden

Nah.... Hvis jeg OGSÅ havde gjort det her, havde Chelsea jo vundet 5-0! De har brug for al den hjælp, de kan få, i de næste runder, så jeg skruer selvfølgelig OP for retorikken!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: