Det er da intet under! Folk har duplikeret min antijinx-teknik, tjent kassen og så flyttet til udlandet, hvor de ikke har tid eller overskud til internettet!
I følge UEFA, har Chelsea ingen ret til at bestemme om Courtois må spille imod dem i Champions League og ej heller, at Atletico skal betale kompensationspenge for det til Chelsea. Det ville virkelig også være en svækkelse af Atletico, hvis de ikke kunne bruge Courtois. UEFA kører åbenlyst med andre regler end dem indenfor Premier League - Damn you FA, at vi ikke kan bruge Moses mod de blå...Eller noget.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Interessant lodtrækning. Chelsea havde helt sikkert håbet på at møde Atletico Madrid, men samtidig er Chelsea også det svageste hold, som Atletico, kunne rende ind i, så de er nok heller ikke så utilfredse - Udover, at de nok gerne ville have haft hjemmebane-fordel i den sidste kamp, men det strå trak London-klubben.
Det mest interessante for den neutrale seer, havde været en finale mellem Bayern og Real Madrid, det får vi så ikke. Jeg håber dog personligt, at Atletico går hele vejen, selvom jeg sagtens kan forestille mig, at Chelsea fedter sig frem til finalen, som sidst de vandt den.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Jeg frygter sådan en Chelsea-Bayern final. Så gider jeg ærlig talt ikke engang se den.
Ønsket er et Madrid-derby, men det tror jeg heller ikke på kommer til at ske.
En af Atleticos styrker har været deres defensiv, men mod Chelsea kommer det bare ikke til at række. Chelsea kommer til at køre deres spil i smadder. Atletico kan sagtens vinde de to kampe, det er ikke det jeg mener. Men deres bedrift fra Barca-kampene kan de godt glemme alt om. De skal nu møde et hold, der rent faktisk også selv kan finde ud af at forsvare sig. Hvad der taler for, er Simeone. Jeg er virkelig imponeret over hvordan han har sat sit hold op til hver evig eneste kamp i denne her sæson.
I Real-Bayern taler det for Bayern, at Real bare ikke kan finde ud af at lukke af bagude, selv hvis de gerne ville. Det er blevet bedre under Ancelotti, men en bedre træner ændrer bare ikke på, at både Pepe og Ramos ikke helt forstår, at de er centrale forsvarsspillere, og med backs, der hellere vil hente en hotdogs end forsvare, så bliver det guf for Robben og Ribery at lege ude på kanterne. Til Reals fordel tæller det, at... Ja, altså, BBC... Og i lige så høj grad Modric. Den mand har dælme været vanvittig i år og har jo med længder overhalet Alonso som Reals vigtigste mand på midtbanen. Men det bliver for Real altafgørende, at forsvarsspillerne husker, at de er forsvarsspillere, for mod Bayern er der bare ikke plads til, at man lige "tager en tur frem" som centerforsvarer...
Som sagt - håber på Madrid-derby, frygter Chelsea-Bayern...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Puha, kan slet ikke beslutte mig for, hvem jeg skal holde med i dag (sagt med andre ord: hvilket resultat der er bedst for Chelsea), så jeg håber bare på en underholdende kamp, der dræner begge hold ;-) Ej, jeg kunne godt unde Stefan og Åkepool noget succes, når nu Chelsea ikke kan nå højere op end tredjepladsen. Good luck!
#8241 HonoDelLoce 10 år siden
#8242 The Insider 10 år siden
#8243 kennedy 10 år siden
Chelseas eneste håb er Verdensklasse spilleren Fernando Torres
( haha den var sjov )
forstår ikke Chelsea er intereseret i Bendtner ? mener de mangler jo en klasse angriber.
og Bendtner er 1st klasse....eller går i 1st klasse (ikke sikker)
#8244 Driver 10 år siden
#8245 The Insider 10 år siden
#8246 Driver 10 år siden
Det mest interessante for den neutrale seer, havde været en finale mellem Bayern og Real Madrid, det får vi så ikke. Jeg håber dog personligt, at Atletico går hele vejen, selvom jeg sagtens kan forestille mig, at Chelsea fedter sig frem til finalen, som sidst de vandt den.
#8247 Åkepool 10 år siden
Jeg har en god fidus til, at Real og Chelsea mødes i finalen.
Sæt penge + hus og hjem på det, så kan i takke mig senere ;)
#8248 HonoDelLoce 10 år siden
Ønsket er et Madrid-derby, men det tror jeg heller ikke på kommer til at ske.
En af Atleticos styrker har været deres defensiv, men mod Chelsea kommer det bare ikke til at række. Chelsea kommer til at køre deres spil i smadder. Atletico kan sagtens vinde de to kampe, det er ikke det jeg mener. Men deres bedrift fra Barca-kampene kan de godt glemme alt om. De skal nu møde et hold, der rent faktisk også selv kan finde ud af at forsvare sig.
Hvad der taler for, er Simeone. Jeg er virkelig imponeret over hvordan han har sat sit hold op til hver evig eneste kamp i denne her sæson.
I Real-Bayern taler det for Bayern, at Real bare ikke kan finde ud af at lukke af bagude, selv hvis de gerne ville. Det er blevet bedre under Ancelotti, men en bedre træner ændrer bare ikke på, at både Pepe og Ramos ikke helt forstår, at de er centrale forsvarsspillere, og med backs, der hellere vil hente en hotdogs end forsvare, så bliver det guf for Robben og Ribery at lege ude på kanterne.
Til Reals fordel tæller det, at... Ja, altså, BBC... Og i lige så høj grad Modric. Den mand har dælme været vanvittig i år og har jo med længder overhalet Alonso som Reals vigtigste mand på midtbanen. Men det bliver for Real altafgørende, at forsvarsspillerne husker, at de er forsvarsspillere, for mod Bayern er der bare ikke plads til, at man lige "tager en tur frem" som centerforsvarer...
Som sagt - håber på Madrid-derby, frygter Chelsea-Bayern...
#8249 Ispep 10 år siden
Som kampene er nu, så er det vist meget åbent.
#8250 The Insider 10 år siden