Det er sgu helt vildt som Liverpool kan spille som nat og dag, i de to halvlege. Vildt og pænt frustrerende. Men hold kæft hvor var det dog den mest nervepirrende kamp i lang tid. Jeg var fuldstændigt tør i svælget efter kampen og nåede også næsten at pådrage mig en forstrækning under kampen (der kan man sgu tale om at være i dårlig form).
Nogle mindre gode ting er karantæne til Henderson, skade til Sturridge og at SAS ikke er oppe på mærkerne lige pt. Men nu gælder det Norwich, så der scorer Suarez selvfølgelig 3 mål ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#8251 The Insider 10 år siden
#8252 kennedy 10 år siden
#8253 The Insider 10 år siden
#8254 The Insider 10 år siden
#8255 Driver 10 år siden
#8256 dyg 10 år siden
#8257 Åkepool 10 år siden
Det er sgu helt vildt som Liverpool kan spille som nat og dag, i de to halvlege. Vildt og pænt frustrerende.
Men hold kæft hvor var det dog den mest nervepirrende kamp i lang tid. Jeg var fuldstændigt tør i svælget efter kampen og nåede også næsten at pådrage mig en forstrækning under kampen (der kan man sgu tale om at være i dårlig form).
Nogle mindre gode ting er karantæne til Henderson, skade til Sturridge og at SAS ikke er oppe på mærkerne lige pt. Men nu gælder det Norwich, så der scorer Suarez selvfølgelig 3 mål ;)
#8258 kennedy 10 år siden
#8259 kennedy 10 år siden
#8260 kennedy 10 år siden