Gravatar

#8281 Åkepool 10 år siden

Et spørgsmål til alle jer der IKKE er Liverpool-fans:

Hvad er jeres mening egentlig om Brendan Rodgers?

Jeg kom til at tænke på det, fordi jeg for en måneds tid siden, da Liverpool havde udspillet en eller anden modstander, snakkede kort med en pædagog på det fritidshjem (ja, det hedder det stadig i Hvidovre, lidt endnu) som min ældste søn er på. Han er stor Spurs-fan og jeg har drillet ham lidt igennem sæsonen, og spurgte ham hvem han så håbede blev mestre af de tre det stadig står imellem, hvortil han højt udbrød "Bare det ikke bliver Liverpool!!", hvilket egentlig undrede mig lidt, ikke fordi alle neutrale bare skal holde med Liverpool, det er bare den følelse jeg har, at mange neutrale håber at Pool snupper den, fremfor Chelsea og City.

Så jeg spurgte ham om grundlaget for det udbrud og det viste sig at det udelukkende var pga. Rodgers, som han ikke kan fordrage.
Han kaldte ham hele tiden karikeret (hvilket jeg ikke kan følge) og var faktisk helt harm og lidt aggressiv når han snakkede om ham.

Så jeg vil bare lige høre om den generelle holdning til ham og ja, Liverpool'erne må da også gerne give deres mening til kende.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8282 HonoDelLoce 10 år siden

Jeg kan slet slet ikke se, hvordan man kan være harm eller aggressiv, når det kommer til Rodgers.

Nu er jeg selvfølgelig Liverpool-fan, men ud over, at man kan være uenig i hans betragtninger (om f.eks. Gerrard som verdens bedste på sin position), så synes jeg da, at han virker som noget af det mest sympatiske, realistiske og samtidigt en af de mest hjertefulde managere, der er i især engelsk fodbold.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8283 Kruse 10 år siden

Jeg har intet imod Brendan Rodgers. Jeg var faktisk misundelig over at Liverpool gaflede ham :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8284 Driver 10 år siden

Hvis man fx skal sammenligne Rodgers med Jose Mourinho, så er det mig en gåde, at nogle ikke kan fordrage Rodgers, for udadtil, er han en diametral modsætning til sin lærermester.

Det eneste punkt, hvor jeg godt kunne tænke mig bedre resultater fra Rodgers, det er på transfermarkedet, hvor han dog samtidig skal have kredit for købene af Coutinho, Sturridge og til dels Allen og Sakho, der begge er begyndt at vise niveau. Mignolet har ikke helt vundet fodfæste endnu, men det kommer forhåbentligt.

At han har formået at få Suarez og Sturridge til at fungere sammen, plus omrokeringen af Gerrard og al den selvtillid, han har spyttet ind i Henderson, Sterling og senest Flanagan, det er til gengæld intet mindre end genialiteter. De sidstnævntes opadgående selvtillid, skal så også krediteres Steve Peters, der nok er en overset, men vital brik i hele dette fantastiske puslespil fra Rodgers og Co.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8285 The Insider 10 år siden

Alt peger på, at Moyes lige straks bliver fyret. Pis! Han har jo gjort underværker denne sæson!
War. War never changes.
Gravatar

#8286 Kruse 10 år siden

The Insider (8285) skrev:
Alt peger på, at Moyes lige straks bliver fyret. Pis! Han har jo gjort underværker denne sæson!

Var det ikke en fem-årig kontrakt han fik? Det bliver ikke helt billigt i kompensation.
Gravatar

#8287 dyg 10 år siden

6årig kontrakt blev der sagt tidligere i dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8288 Kruse 10 år siden

dyg (8287) skrev:
6årig kontrakt blev der sagt tidligere i dag.

Damn! Det er hurtigt at den tillid er røget :)
Gravatar

#8289 Driver 10 år siden

Kruse (8288) skrev:
Damn! Det er hurtigt at den tillid er røget :)

Er 100% på, at det skyldes, at de har en helvedes masse penge, som de ikke tør lade ham brænde af til sommer. Lur mig om der ikke går købeklub i Man Utd til sommer. 7-9-13 på, at FFP kan fælde dem, eller sætte en stopper for det.

Han har åbenbart også (først nu?) tabt omklædningsrummet og David May har talt negativt om ham til MUTV. May skulle tilmed være blevet suspenderet som pundit på MUTV efter udtalelsen.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8290 Kruse 10 år siden

Jeg håber bare ikke at en sådan situation kan lokke nogle af de trænere jeg gerne så tog til Arsenal :)

Skriv ny kommentar: