Gravatar

#8331 Driver 10 år siden

Det er synd for Stevie, ja. Men City skal stadig møde Everton ude og hvem ved om Palace stjæler point fra dem i dag. Chelsea vinder alligevel ikke mesterskabet.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8332 Driver 10 år siden

Et nederlag for fodbolden.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8333 Kruse 10 år siden

City skal nok smide point mod Palace.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8334 Driver 10 år siden

Jeg håber, Kruse, jeg håber. Men så længe, at Chel$ea ikke vinder nogle pokaler, så er jeg glad. Jeg vil gerne unde City mesterskabet, hvis det er på bekostning af Mourinho. Det vi var vidne til i dag, er et af de største nederlag for fodbolden nogensinde. Jeg håber at fremtiden vil os, at man ikke kan vinde noget ved hjælp af mange penge og anti-fodbold, men i dag, vandt man 3 point med den opskrift. Det gør ondt i mit fodboldhjerte.
Gravatar

#8335 The Insider 10 år siden

Blændende resultat!! Selvom Chelsea ikke vinder mesterskabet, så er det sgu meget fedt at have begået "the double" mod et af de to hold, som hiver pokalen hjem. Og hold da fest, nogle amatøragtige kommentatorer - stilheden op til, under og efter mål #2 var... unik. Jeg har absolut intet imod Liverpool, men Mølby gør det dæleme svært at holde af dem. Ligger lige mellem Pinochet og Franco på sympatisk-skalaen.
War. War never changes.
Gravatar

#8336 Driver 10 år siden

Mølby var ikke den værste i dag, det var han klovnen ved hans side. Hvor var han inkompetent og sensationslysten. Han var direkte ulækker at høre på. Jeg aner ikke, hvem han er, men han gør ikke sit job særlig godt.

Mølby er faktisk Arsenal-fan. Det var dem, han holdte med da han var barn. Men det klinger hult at høre snakken om sympati, når man holder med et hold, der har Mourinho som manager, gør det ikke?
Gravatar

#8337 Åkepool 10 år siden

Kruse (8333) skrev:
City skal nok smide point mod Palace.

Tja, man har lov at håbe.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8338 Driver 10 år siden

Jeg vil i stedet glæde mig (lidt) over en storsejr til Sunderland. Dem så jeg nu gerne blive i Premier League.
Gravatar

#8339 Driver 10 år siden

Så gik det galt...Og Jesper Grønkjær er medkommentator...Han er så...træls...at høre på.
Gravatar

#8340 Driver 10 år siden

Det var nu alligevel smukt at høre Liverpools fans synge You'll Never Walk Alone til sidst.

Skriv ny kommentar: