Gravatar

#8341 Kruse 10 år siden

For et par uger siden tror jeg at City havde dummet sig mod Palace, men Liverpools nederlag har nok givet et ekstra rygstød.

Det bliver en spændende afslutning på PL :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8342 MadMartigan 10 år siden

Nu skal Arsenal bare holde den 4. Plads!!!

Håber ellers Liverpool vinder mesterskabet, det vil være en sejr for fodbolden!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8343 Åkepool 10 år siden

Driver (8338) skrev:
Jeg vil i stedet glæde mig (lidt) over en storsejr til Sunderland

Det vil jeg også. De har siden firserne, været mit nr. 2 hold i England (dog så langt efter Liverpool, at det næsten ikke er værd at nævne).

Nå, men mon ikke at mesterskabet røg ud mellem hænderne på Liverpool der? Man kan selvfølgelig sætte sin lid til, at Everton kan gøre noget godt i deres kamp for CL-kval.

Hold kæft det tog mig mange timer, at komme mig over dagens nederlag. Jeg var grædefærdig og helt nede, som jeg ikke kan huske at have været over et nederlag, i mange, mange år og det sidder stadig dybt i mig. :( Der er sgu ikke noget som fodbold, på godt og ondt.

Jeg ved godt at der ikke er noget der hedder ufortjent i fodbold, men for helvede hvor det ufortjent at Chelsea vandt i dag. Mage til defensivt hold skal man godt nok lede længe efter. En 6 mands bagkæde i det meste af kampen, men fint for Chelsea, at de fik testet nye spillere på de bageste pladser. det er vel første gang at Salah og Schürrle har spillet backs eller hvad?

Men lige meget hvor meget jeg beklager mig og piver, så er det jo bare som altid:

Den kloge (og pisse usympatiske) narrer den mindre kloge.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8344 Driver 10 år siden

Åkepool (8343) skrev:
Det vil jeg også. De har siden firserne, været mit nr. 2 hold i England (dog så langt efter Liverpool, at det næsten ikke er værd at nævne).

Nå, men mon ikke at mesterskabet røg ud mellem hænderne på Liverpool der? Man kan selvfølgelig sætte sin lid til, at Everton kan gøre noget godt i deres kamp for CL-kval.

Hold kæft det tog mig mange timer, at komme mig over dagens nederlag. Jeg var grædefærdig og helt nede, som jeg ikke kan huske at have været over et nederlag, i mange, mange år og det sidder stadig dybt i mig. :( Der er sgu ikke noget som fodbold, på godt og ondt.

Jeg ved godt at der ikke er noget der hedder ufortjent i fodbold, men for helvede hvor det ufortjent at Chelsea vandt i dag. Mage til defensivt hold skal man godt nok lede længe efter. En 6 mands bagkæde i det meste af kampen, men fint for Chelsea, at de fik testet nye spillere på de bageste pladser. det er vel første gang at Salah og Schürrle har spillet backs eller hvad?

Men lige meget hvor meget jeg beklager mig og piver, så er det jo bare som altid:

Den kloge (og pisse usympatiske) narrer den mindre kloge.

Jeg var også nød til lige at samle mine sofapuder op fra gulvet efter kampen, men raseriet lagde sig hurtigt. Jeg har en evne til hurtigt at komme over den slags - Tror den evne er et resultat af mange års nederlag som Liverpool-fan.

Mht. til Citys mesterskabschancer, så bliver chancerne for en sejr til Everton nok ikke større, hvis Arsenal vinder i morgen og dermed så godt som sikrer sig den 4. plads som the Toffies har jagtet i denne sæson.

Mentalt er jeg efterhånden også ved at have forberedt mig på, at vi ikke vinder Premier League i år. Jeg håber for alt i verden bare ikke, at det bliver Chelsea. Derudover så forsøger jeg at se positivt på det - Ingen havde før sæsonen jo regnet med dette og da slet ikke med direkte adgang til Champions League. Det bliver lækkert at komme tilbage på den europæiske scene igen og oven i hatten, slipper vi for Viasats yndlingshold, Manchester United. That ain't bad.

Mit næste håb, er så, at Chelsea ryger ud af Champions League og at Mourinho forlader Premier League igen...Eller endnu bedre...Bliver kørt ned af, noget så ironisk som, en bus.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8345 MMB 10 år siden

Meget kan man sige om Dani Alves, men det her er klasse: https://vine.co/v/MvgbAd3EhX0
Gravatar

#8346 MadMartigan 10 år siden

Ha Ha Ha Ha Ha!!!! Det er konge gjort!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8347 dyg 10 år siden

Jeg sad og så kampen på min telefon i lufthavnen.. Folk kiggede lidt mærkeligt, når jeg til tider slog næven i gulvet af arrigskab :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8348 Driver 10 år siden

dyg (8347) skrev:
Jeg sad og så kampen på min telefon i lufthavnen.. Folk kiggede lidt mærkeligt, når jeg til tider slog næven i gulvet af arrigskab :)

Altid noget, at du ikke sad i flyet så! Folk har det med at blive paranoide oppe i de højere luftlag :D
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8349 Åkepool 10 år siden

Morten Møller Bertelsen (8345) skrev:
Meget kan man sige om Dani Alves, men det her er klasse: https://vine.co/v/MvgbAd3EhX0

Ja, jeg læste også, at han havde sagt noget med at han ville takke de "fans" der havde smidt bananen ned til ham, da den gav ham den ekstra energi der skulle til at lave to oplæg, så Barca vendte kampen og vandt.

Driver (8344) skrev:
men raseriet lagde sig hurtigt

Jeg bliver ikke rasende, jeg bliver i rigtig dårligt humør, nærmest helt deprimeret. Og i går blev jeg også så pisse harm over den måde Chelsea spillede på, jeg har sgu nærmest aldrig set noget lignende, men det kan Chelsea jo være skide ligeglade med, de vandt.

Driver (8344) skrev:
Jeg har en evne til hurtigt at komme over den slags

Det har jeg også,normalt, da jeg har to børn jeg ligesom skal være far for og så går det ikke at rende rundt i dårligt humør. Men i går kunne jeg bare ikke slippe det (og har stadig ikke, tænker på det lort hele tiden), så min kone måtte lige sige til mig, at nu skulle jeg vist til at komme videre.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: