Gravatar

#8351 Driver 10 år siden

The Insider (8350) skrev:
http://www1.skysports.com/football/news/29327/9288355/liverpool-0-2-chelsea-jamie-carragher-says-fans-cant-complain-over-tactics

Her går den kære Carra desværre Gary Neville i bedene (Neville er ellers en fremragende pundit). Det er desværre sådan, at disse pundits gerne vil lyde så objektive som overhovedet muligt, hvilket gør, at det nogle gange får den modsatte effekt. Det som vi så Chelsea levere, det har Liverpool ALDRIG leveret - Et er at parkere bussen, men noget andet er at trække tiden fra kampens begyndelse - Og det er tilmed i en kamp, som de skulle vinde.

At fans går ud og brokker sig, er helt på sin plads - Det er en del af gamet, og de har sandt for dyden betalt rigtig mange penge for at overvære den, efter min mening, med længder kedeligste kamp i hele sæsonen i Premier League - Hvilket skyldes Chelseas tilgang til spillet.

Fodbold lever af fans, så selvfølgelig har vi ret til at brokke os, præcis som vi har ret til at brokke os over en film eller des lige.

Jeg kender sågar Chelsea-fans, der har set indad og brokker sig højlydt over kedeligt, defensivt spil (Også efter sejren på Anfield) og en træner, der ikke respekterer sine kollegaer i gamet.

Brok hører sig til gamet og Carra var om nogen den største brokrøv ever i Liverpools historie. Lige nu prøver han derimod, vist bare at gøre sig bedste venner med alle - Modsat Jamie Redknapp, der har en fejde kørende med megalomanen Mourinho.

P.S.

Jeg sætter dæleme stor pris på dig, [Edit: TheInsider]! Du sparer mig for så mange timer om ugen ved ALTID at poste samtlige [Edit: Liverpool-nyheder] herinde, så jeg ikke behøver opstøve dem andetsteds! Jeg skylder en taknemmeligheds/tillykke-med-[Edit: 3. plads?] -bajer! ;) :P
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8353 Driver 10 år siden

Ser ikke ud til, at vi får meget hjælp fra Toon-army, der vel efterhånden bør begynde at kigge efter en ny manager - Ikke mindst taget Pardews opførelser på sidelinjen i betragtning.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8354 Driver 10 år siden

For lige at tilføje noget til Carras vrøvl (nu kan jeg jo ikke rette i indlægget - En fejl ved Filmz-forum BTW), for jeg mener virkelig, at det er noget vrøvl. Så er det muligt, at Liverpool engang har spillet defensivt, men det er vi så sandelig også mange LFC'ere, der har brokket os over. Jeg har været fast inventar på det danske Liverpool-forum siden 2008 og dengang beklagede vi os mange gange over Rafael Benitez' taktiske, men til tider defensive tilgang til spillet og det var vel at mærke også efter kampe, som vi vandt. Vi havde sågar polls oppe og vende omkring tilfredsheden/utilfredsheden over kampe, hvor han spillede afventende (Han gjorde det ikke i så høj grad som Mourinho - Langt fra), men det skete - Bare på en knap så defensiv og unfair måde.

Det Carra gør lige nu, er at forsøge at gøre sig gode venner med alle, fordi han kan se, hvilken effekt, det har haft for Neville, som mange hadede på banen, men nu respekterer for sit pundit arbejde (mig selv inkl.), men Carra skal passe på ikke at lyde så objektiv, at det han siger bliver løgn og latin.
Gravatar

#8355 The Insider 10 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#8356 Driver 10 år siden

Fandeme godt, du ikke driver et musik-forum, hvis du lytter til den slags.

ON TOPIC:

Så sikrede Arsenal sig vist så godt som 4. pladsen der, oveni hatten, er Everton det hold i Premier League med flest skader, selvom Baines, i følge rygterne, når at blive klar inden City-opgøret. Oddsene er ikke gode lige nu, fellow Reds.
Gravatar

#8357 The Insider 10 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#8358 Driver 10 år siden

Phil Collins er, så til gengæld, gud i min verden.

Jeg har et Patrick Bateman'sk forhold til Phil Collins og Genesis.
Gravatar

#8359 Driver 10 år siden

Morten Møller Bertelsen (8345) skrev:
Meget kan man sige om Dani Alves, men det her er klasse: https://vine.co/v/MvgbAd3EhX0

https://pbs.twimg.com/media/BmVS02BIAAAm12u.jpg
Gravatar

#8360 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden

Denne artikel opsummerer meget godt hele essensen af fodboldspillet. Det er en sport der kan spilles på mange måder og hvor det først og fremmest handler om at vinde. Omvendt vil det også være kedeligt, hvis alle holde spillede på samme måde. Det ville i hvert fald give nogle ensformige kampe:

http://sporten.tv2.dk/2014-04-29-stop-jeres-klynk-...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: