Gravatar

#8421 Driver 10 år siden

Så takkede legenden af. En klubmand helt ind til benet (som mange pengeliderlige fodboldspillere, kunne lære noget af) og en gennemført sympatisk leder - Et forbillede for os alle og en familiefar, der opførte sig pænt både på og udenfor banen og aldrig satte sig selv eller sin familie i miskredit (igen var der nogle, der kunne lære af dette).

Hvor var det i øvrigt symbolsk, at hans sidste kamp for klubben, skulle ende med, at en fan stormer ind på banen, for at hilse på ham og at Zanetti, efter at have viftet sikkerhedsvagterne væk, selv følger den ekstatiske fan ud af banen.
Respekt til koryfæen fra Inter Milan.

Tak for alt, Javier Zanetti! For evigt en legende.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8422 MadMartigan 10 år siden

#21 +1
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8423 Driver 10 år siden

Så fik City købt sig til mesterskabet igen.

Tak for en genial sæson, Liverpool! Man kan komme langt uden en sugar daddy.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8424 JannikAnd 10 år siden

Hold nu op...
Gravatar

#8425 Ispep 10 år siden

Dårlig taber :)
Gravatar

#8426 Driver 10 år siden

Taget i betragtning, at Man City over de sidste 5 år netto har brugt for £480 mio og Liverpool til sammenligning har brugt for under £92 mio, hvordan kan man så argumentere for, at City ikke har købt sig til mesterskabet?

Om man vil det eller ej, så har City købt sig til mesterskabet. De har ingen talenter fra egne rækker på holdet og de har ej heller solgt ud i forhold til, hvad de har købt ind = Købt sig til succes.

Men kom da gerne glad med modsvar. Jeg glæder mig allerede til at høre, hvad I har at byde på.
Gravatar

#8427 Ispep 10 år siden

Modsvar? Ikke andet end du lyder som en dårlig taber. Det er jo altid tabernes ord når man selv holder med et hold der ikke har pengemænd bag sig. Men gad vide om du havde protesteret, hvis dit hold havde en "sugar daddy" og I så vandt mesterskabet? Det er et retorisk spørgsmål :)
Gravatar

#8428 Driver 10 år siden

Er det da unormalt at være en dårlig taber, når man er passioneret omkring et hold? Det kan du nok ikke sætte dig ind i - Ser du overhovedet fodbold?

Om jeg havde protesteret, hvis Liverpool var ejet af en sugar-daddy? Jeg protesterede i hvert fald, da der var snak om, at en stenrig asiat, skulle overtage Liverpool.

Jeg er en romantiker, hvad angår fodbold og jeg vil til enhver tid hellere se et talent blomstre end at rådne op på reserveholdet, fordi man i stedet har købt en dyr erfaren spiller.

Så ved jeg godt, at mesterskabet ikke så let vindes via den metode, men for mig, vil det smukke ved fodbolden altid være qua typer som Gerrard, Totti og Zanetti - Loyalitet og talent.

Så ja, jeg ville sidde med en besk smag i munden, hvis jeg følte, at Liverpool købte sig til trofæer.

Hvis det stod til mig, tjente fodboldspillere heller ikke de abnorme summer, de gør - Men det kan vi så alt sammen takke inflationen og dens bagmænd som Roman og Mansour for.

Selvfølgelig havde du ikke et modsvar. Intet nyt der.
Gravatar

#8429 MadMartigan 10 år siden

We love you Aab!!!!!!!!!!!!

Sådan, og mesterskabet i Italien, og Arsenal i CL næste sæson, så er det en godkendt sæson :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8430 HonoDelLoce 10 år siden

Selvom jeg er træt af, at City løb med mesterskabet, så kan jeg simpelthen ikke tage det seriøst, når man siger, det er fordi de er et købehold. ALLE fodboldhold i dag er et købehold (i professionel fodbold, altså...). Liverpool har hverken selv "avlet" Suarez, Sturridge, Henderson, Coutinho, Sterling eller mange af de andre, der har været med til den ualmindeligt flotte sæson i år.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: