Det var også en overvejelse, men en jeg ikke gad følge, da jeg gætter på at det næsten kun er highlights, altså alt det bedste han har at byde på. det dækker ikke om han falder ud i 40% af en kamp f.eks., så derfor ville et "øjenvidne" være godt at høre fra.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Stakkels Toure... For pokker, hvor ville jeg også være ked af det, hvis jeg tjente to millioner kroner om ugen, men ikke fik en ordentlig fødseldagskage...
Okay Johan, ud med sproget. Hvad gemmer David Luiz i hans hårpragt? For det kan da umuligt være for hans fodboldmæssige kvaliteter alene at PSG smider sådan en absurd mænge millioner, som diverse medier rapporterer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hvordan er det godt lavet af Chelsea? Det skyldes jo ikke dem, men udelukkende, at PSG kaster om sig med penge. Det er ved at være kutyme for PSG og nu bliver det decideret hovedrystende og frastødende efterhånden. Hvis det sker, så viser de med al tydelighed, at de ikke tager FFP-reglerne og deres straf seriøse og konsekvensen af dette, burde ærlig talt være en udelukkelse fra al europæisk fodbold. Jeg håber, at det er and, for ellers tager PSGs latterligheder nye højder.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#8485, hehe, det er jo helt vanvittigt! Vanvittigt FEDT! Jeg tror, at Chelsea har tjent kassen på image-rights - hver eneste gang, at en Simpsons-episode med Sideshow Bob blev vist på tv et sted i verden, blev Chelsea og Luiz betalt en klækkelig sum. Ellers kan jeg heller ikke set logikken.
Men om det så bliver 50 millioner eller 40 millioner, så er det dæleme godt gået af Chelsea. Jeg kan egentlig meget godt lide DL, men han har altid været en "liability", og særligt den sidste sæson var hans form svingende - cirka 77 skud, der røg 30 meter over mål. Håber bare, de bruger pengene på at finde en bedre angriber end Satan.
Hvor står de godt Atletico samtidig med de formår at etablere et pres og være farlige. Jeg synes nu ikke helt de parkerer bussen som Chelsea plejer selvom udgangspunktet nok er det samme.
Øv, øv. Og dårlig sportsman-ship af Varane. Han ryger lige i min sorte bog. Cristiano Ronaldo, var en joke på to ben i aften..Verdens såkaldte bedste fodboldspiller, var banens dårligste - Komisk. Og trættende, at han kun spiller og jubler for sig selv og aldrig som et del af et hold. Hvis han ikke er fit, bør han ikke spille og da slet ikke 120 minutter. Det var på mange måder en kedelig finale, der havde tjent alle (Måske undtagen Real fans) bedst ved at være endt i ordinær spilletid.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#8481 Åkepool 10 år siden
Det var også en overvejelse, men en jeg ikke gad følge, da jeg gætter på at det næsten kun er highlights, altså alt det bedste han har at byde på. det dækker ikke om han falder ud i 40% af en kamp f.eks., så derfor ville et "øjenvidne" være godt at høre fra.
#8482 The Insider 10 år siden
#8483 Åkepool 10 år siden
Han fik vist kage, der var bare ingen der gad trykke ham i hånden.
#8484 The Insider 10 år siden
#8485 Kruse 10 år siden
#8486 HonoDelLoce 10 år siden
Men hvis de har fået €60mio for ham, så er det fandme godt lavet af Chelsea! :D
#8487 Driver 10 år siden
#8488 The Insider 10 år siden
Men om det så bliver 50 millioner eller 40 millioner, så er det dæleme godt gået af Chelsea. Jeg kan egentlig meget godt lide DL, men han har altid været en "liability", og særligt den sidste sæson var hans form svingende - cirka 77 skud, der røg 30 meter over mål. Håber bare, de bruger pengene på at finde en bedre angriber end Satan.
#8489 Ispep 10 år siden
#8490 Driver 10 år siden
Det var på mange måder en kedelig finale, der havde tjent alle (Måske undtagen Real fans) bedst ved at være endt i ordinær spilletid.