Gravatar

#851 Babo Rises 13 år siden

Men ret hæsblæsende 2 halvleg i Madrid, og så tabte de alligevel :)

Jep, jeg skal se Arsenal-United kampen.
Gravatar

#852 dyg 13 år siden

AGF foran, LFC dominerer, Tottenham tabte, så mangler vi bare lige at Gunners slår Scum!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#853 Kruse 13 år siden

dyg (852) skrev:
så mangler vi bare lige at Gunners slår Scum!

JATAK!

Men jeg tvivler desværre, da motivationen hos Arsenal tilsyneladende mangler.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#854 Babo Rises 13 år siden

Hvis Arsenal rammer dagen, så vinder de. Men United er taktisk set årets hold i år.
Gravatar

#855 HonoDelLoce 13 år siden

Det er en utrolig dejlig tid at være Liverpool-fan i lige nu. Uden lige at have set statistikkerne igennem, så må de jo være forårssæsonens ubestridte mestre..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#856 The Insider 13 år siden

HOLD KÆFT, hvor skulle der have været straffe dér... Vidic har dæleme haft noget af en off-day. KOM NU ARSENAL FOR FANDEN!!
War. War never changes.
Gravatar

#857 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (856) skrev:
HOLD KÆFT, hvor skulle der have været straffe dér... Vidic har dæleme haft noget af en off-day. KOM NU ARSENAL FOR FANDEN!!

Ja, det er utroligt sådan en forseelse bliver overset.. Selv min kæreste opdagede den (uden replay! :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#858 loki 13 år siden

AGF yayh! ^^
www.peakoil.dk
Gravatar

#859 HonoDelLoce 13 år siden

Han er godt nok helt ekstremt ringe i sin placeringsevne, ham dommeren i Arsenal-United..
Gravatar

#860 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (859) skrev:
Han er godt nok helt ekstremt ringe i sin placeringsevne, ham dommeren i Arsenal-United..

Helt vildt! Tre gange i løbet af en kamp står han i vejen. Det har jeg ligegodt aldrig set før. Og så overså han desværre håndboldspilleren Vidic. Udover det har han skam være ganske fin, men har heller ikke haft det store at skulle se til.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: