Gravatar

#8501 HonoDelLoce 10 år siden

Åkepool (8500) skrev:
Ja, især hvis han forpurrer Liverpools planer og hiver Lallana med til Spurs.

Den havde jeg slet ikke tænkt på!

Så så jeg hellere, at han tog Luke Shaw med - men det er nok næsten for urealistisk, med tanke på de penge, der har været rygtet, han kommer til at gå for...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8502 loki 10 år siden

Officielt: Wieghorst bliver ny AGF-træner

Det er noget af et scoop vil jeg mener. Meget imponerede satsning fra ledelsen - og sikkert ikke billigt - men det lyder som om de er seriøse om hurtig oprykning. Bliver spændende, men der skal også gerne købes nogle nye spillere, især i angrebet :rolls eyes:
www.peakoil.dk
Gravatar

#8503 HonoDelLoce 10 år siden

loki (8502) skrev:
Officielt: Wieghorst bliver ny AGF-træner

Det er noget af et scoop vil jeg mener. Meget imponerede satsning fra ledelsen - og sikkert ikke billigt - men det lyder som om de er seriøse om hurtig oprykning. Bliver spændende, men der skal også gerne købes nogle nye spillere, især i angrebet :rolls eyes:

Umiddelbart tænker jeg, at det da i hvert fald er et "endeligt" opgør med Peter Sørensen-tiden, for rent spillestilsmæssigt er der dælme da ikke meget, de to deler :)

Men ja, for AGF må det da siges at være lidt af et scoop at tiltrække Wieghorst til 1. Division.

Samtidigt kan jeg ikke lade være med at tænke, at Wieghorsts karriere ikke ligefrem er gået som han havde tænkt ...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8504 loki 10 år siden

HonoDelLoce (8503) skrev:
Umiddelbart tænker jeg, at det da i hvert fald er et "endeligt" opgør med Peter Sørensen-tiden, for rent spillestilsmæssigt er der dælme da ikke meget, de to deler :).

Jeg er ikke bekendt med hans (MW) stil, så hvordan afviger de?
www.peakoil.dk
Gravatar

#8505 HonoDelLoce 10 år siden

loki (8504) skrev:
Jeg er ikke bekendt med hans (MW) stil, så hvordan afviger de?

Well, I Nordsjælland spillede han jo i hvert fald meget boldbesiddende 4-3-3-fodbold, lavede forarbejdet til Hjulmands FCN :)

Samtidigt har han jo været inde over DBU og deres "røde tråd", og han har vel også luret et par tricks i hans tid under Laudrup (omend den var kort).

Som Peter Graulund så smukt udtrykker det, så bliver det (sandsynligvis) nu træning i at have bolden frem for træning i ikke at have bolden :)
Gravatar

#8506 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden

Øv, så skal pizzafjæset med til VM alligevel.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8507 Driver 10 år siden

@ Hono

Du viser blot, at du er en mus og ikke en mand. Du viser ydermere, at du ikke kan svare igen på mit indlæg, der rev din teori om Khedira m.m. i stykker, fordi du sjovt nok, ikke har nok indsigt i Real Madrid eller sporten som sådan. Jeg tror snarere, at den, der blev valgt til sidst i skolegården til fodbold, nu også er ham, der stadig har så ondt i røven, at han ignorerer alle, der siger ham imod. Lur mig om du sikkert tilmed var så røvforkælet, at din far hidsede sig op, når du ikke kom med på holdet. Du er lige den type, som vi andre så måtte acceptere, men ikke havde meget til overs for - Men lur mig også om jeg alligevel ikke har bedrevet mere indenfor fodbolden end dig - Tal lige om at lyde som en 3. klasses elev - Act your age. Du er blot typen, der tager skyklapper på, når noget går dem imod, dem findes der mange af, men de gavner ikke verdenen.

On topic:

Velkommen til Rickie Lambert. Jeg er spændt på denne signing, der vil styrke bredden og som Rodgers allerede roste tidligere på sæsonen, hvor det absolut ikke var givet, at han skiftede til LFC. Det vidner om en reel interesse og respekt for Lamberts spil fra Rodgers.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8508 Ispep 10 år siden

Du er sgu til grin, Driver. Havde du ikke været ufrivilligt morsom var du for længst sat på ignore. Nuvel, det kan stadig hænde.

Desuden, så er det en begrænset viden du har om bold og film.
Gravatar

#8509 Åkepool 10 år siden

Hvad så Johan, er du i kulkælderen nu?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8510 The Insider 10 år siden

#8509, tusind tak, fordi du spørger Åkepool! :-) Jeg må indrømme, at jeg fældede et par tårer, da jeg læste hans afskedsbrev. Blev mindet om den aften, hvor han (og jeg beklager :-/ da det jo var en vigtig kamp mod Liverpool) scorede på et straffespark blot få dage efter sin mors død og pegede mod himlen, før han blev omringet af medspillerne, mens farmand fældede tårer på tribunen. Har SÅ mange minder af samme kaliber - for ikke at tale om adskillige trøjer med hans navn på :-) (også dejligt at se nevøen løbe rundt med én forleden i forældrenes have - aldrig for tidligt at indoktrinere! ;-))

Men det er bestemt det helt rette tidspunkt. Jeg vil vove at påstå, at 12/13-sæsonen var en af hans bedste, hvor han ikke blot brød scoringsrekorden, men også i dén grad blev ansporet af al den (i årevis vedvarende) snak om, at han var blevet for gammel til fodbold på topplan. Men sidste sæson var so-so. Selvfølgelig fik han ikke vildt mange kampe, men når han endelig spillede, så levede hverken hans touch, skarphed eller (i særdeleshed) afslutninger op til vanlige standarder. Ville være synd at lade ham segne hen på bænken. Giv ham et par gode, opkvikkende år i USA, og så er jeg stensikker på, at han vender tilbage til klubben i en eller anden kapacitet :-)

Jeg beklager i øvrigt, hvis du med dit spørgsmål refererede til rygterne om, at Chelsea erhverver Costa og/eller Fabregas. I så fald er jeg fuldkommen KNUST!! :'-(
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: