Gravatar

#8621 Kruse 10 år siden

Så blev det også officielt med Suarez til Barcelona, selvom at han dog skulle mangle lægetjekket. Vi må håbe for Suarez at lægetjekket ikke også indeholder et mentaltjek, da han næppe ville bestå sådan et.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8622 The Insider 10 år siden

#8621, og at lægetjekket ikke omfatter et tandtjek!
War. War never changes.
Gravatar

#8623 Kruse 10 år siden

The Insider (8622) skrev:
#8621, og at lægetjekket ikke omfatter et tandtjek!

Mon ikke de tænder er rimeligt solide, omend han nok har skulle fjerne et par kødrester eller to ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8624 The Insider 10 år siden

Hehe!
War. War never changes.
Gravatar

#8625 Åkepool 10 år siden

HonoDelLoce (8612) skrev:
Selv som Liverpool-fan glæder jeg mig over den transfer

Det gør jeg som Liverpool-fan ikke.

Det irriterer mig, at han i al den tid Barcelona har prøvet at gøre ham til en del af Suarez-handlen, har meldt ud at han hellere vil til Arsenal, bare fordi de bor i London :(

Så nu håber jeg selvfølgelig, pga. ham, at Arsenal (som jeg intet har imod) ender uden for top 4 og Liverpool bliver der ;)

Kruse (8621) skrev:
Så blev det også officielt med Suarez til Barcelona

Ja og tilsyneladende til de £75mill. som Liverpool ville have :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8626 Ispep 10 år siden

Liverpool gjorde alt for at beholde Suarez, trods karantæne har jeg lige læst mig til. Så ledelsen så ikke lyset, Hono ;)
Gravatar

#8627 HonoDelLoce 10 år siden

Åkepool (8625) skrev:
Det irriterer mig, at han i al den tid Barcelona har prøvet at gøre ham til en del af Suarez-handlen, har meldt ud at han hellere vil til Arsenal, bare fordi de bor i London :(

Selv som Liverpool-fan kan jeg ikke have ondt i røven over, at han hellere vil spille for et andet hold. Det er i mine øjne meget fair, at han selv går ud og siger, at han ikke har lyst til at spille for Liverpool, hvis det er sådan, han har det. Så skal han da heller ikke det. Hvad hans bevæggrunde er, er for mig fuldstændig ligegyldigt. Vi skal kun have spillere, der vil give alt for klubben ;)

Ispep (8626) skrev:
Liverpool gjorde alt for at beholde Suarez, trods karantæne har jeg lige læst mig til. Så ledelsen så ikke lyset, Hono ;)

Ja, jeg så det godt. Jeg tænker nu stadig, at det er ren PR. Det kan i mine øjne ikke være tilfældigt, at de vælger at gå med til forhandlinger få dage efter seneste eskapade.

Jeg holder fast i, at de end ikke ville overveje at forhandle bud på mindre end frikøbsklausulen, hvis ikke han igen havde teet sig som en underbemidlet 8-årig, der ikke får sin vilje på banen.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8628 Ispep 10 år siden

Så Suarez skulle lyve, når nu han også har sagt undskyld? Den tror jeg faktisk ikke på.
Gravatar

#8629 HonoDelLoce 10 år siden

Undskyldt for hvad?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8630 Ispep 10 år siden

For sin seneste episode. Jeg ser ingen grund til han skulle lyve mht. hans udtalelse om Liverpool ville beholde ham. Han ville til Barca længe før forhandlingerne gik i gang. Naturligvis ville de beholde en klasse spiller.

Barca skal nok få styr på ham. Messi, Neymar og Suarez.... bliver sgu vildt!

Skriv ny kommentar: