Efter at have forvildet mig hen til et TV og set fodbold, glæder det mig usigeligt, at stumfilmens gode gamle falden på halen komik, har fået sin renæssance. Der var utallige, nærmest Keatonske momenter, i aftenens kamp.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Og Mascerano har da helt glemt, at han har spillet i PL, for er du gal han kan rulle rundt. Mod slutningen da han bliver tacklet, ryger han rundt som om han har trådt på en mine.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Og Mascerano har da helt glemt, at han har spillet i PL, for er du gal han kan rulle rundt. Mod slutningen da han bliver tacklet, ryger han rundt som om han har trådt på en mine.
Arg... Han har vist heller ikke guds bedste barn, da han spillede i Liverpool. Hans svinske nedsablinger er jo blot erstattet af overdrevne rullerier. Manden forstår jo bare at integrere sig.
Han har vist heller ikke guds bedste barn, da han spillede i Liverpool
Det sagde jeg intet om, han var hård da han spillede i Liverpool, men ikke svinsk i mine øjne. Men jeg hentyder bare til, at han aldrig lå og tudede eller rullede rundt 40 gange hver gang der var fysisk kontakt, som han gør nu.
JannikAnd (874) skrev:
Manden forstår jo bare at integrere sig.
Det er muligt, men det er stadig forfærdeligt at se på. Tænk engang, at jeg sidder og overvejer at holde med mit hadehold over dem alle i finalen, bare fordi de i det mindste ikke spiller sådan en gang flæbebold.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Det er muligt, men det er stadig forfærdeligt at se på.
Jeg er ikke uenig. Jeg har aldrig brudt mig om ham og kommer heller ikke til det, bare fordi han er skiftet til Barcelona. Og jeg synes faktisk, at han var mere end "bare" hård i Liverpool. Og jeg synes også, at hans nuvundne stil er en skam og pinagtig at vidne.
gad vide hvornår madrid løber tør for ynkelige undskyldninger og latterlige sammensværgelser, for at finde svaret på, hvorfor de tabte semifinalen over to kampe? Kig indad, Mourinho :)
#871 loki 13 år siden
#872 Bruce 13 år siden
#873 Åkepool 13 år siden
Mod slutningen da han bliver tacklet, ryger han rundt som om han har trådt på en mine.
#874 JannikAnd 13 år siden
#875 Åkepool 13 år siden
Det sagde jeg intet om, han var hård da han spillede i Liverpool, men ikke svinsk i mine øjne. Men jeg hentyder bare til, at han aldrig lå og tudede eller rullede rundt 40 gange hver gang der var fysisk kontakt, som han gør nu.
Det er muligt, men det er stadig forfærdeligt at se på. Tænk engang, at jeg sidder og overvejer at holde med mit hadehold over dem alle i finalen, bare fordi de i det mindste ikke spiller sådan en gang flæbebold.
#876 Fellaheen 13 år siden
Det var et meget flot rul!
#877 JannikAnd 13 år siden
#878 Babo Rises 13 år siden
#879 Babo Rises 13 år siden
#880 Kruse 13 år siden