Gravatar

#861 Asger 13 år siden

God kamp indtil videre, men endnu engang er dommeren i skurkerollen - en dommer ved målene ville formentlig have opdaget Vidic' hånd i dag, og at bolden ikke var inde over stregen igår. Det er da det mindste de kunne gøre.
Gravatar

#862 Kruse 13 år siden

FUCK YEAH RAMBO!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#863 Kruse 13 år siden

Shit! Nu kommer Squillaci på banen, så det er nu bare et spørgsmål om tid før United scorer :(
Gravatar

#864 Kruse 13 år siden

Jeg håber at du er tilfreds Johan :)
Gravatar

#865 Babo Rises 13 år siden

Arsenal ramte dagen fint og vandt. God kamp, men hvorfor United stiller sig så langt tilbage i store dele af kampen, forstår jeg ikke helt, da de har spillere til det fremadrettet spil.
Gravatar

#866 mr gaijin 13 år siden

#865 Så skal Chelsea bare rydde op i næste runde.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#867 Babo Rises 13 år siden

mr gaijin (866) skrev:
#865 Så skal Chelsea bare rydde op i næste runde.

Jeg tror stadig United er bedre spillende, og på hjemmebane, ja så tror jeg ikke så meget på Chelsea.
Gravatar

#868 The Insider 13 år siden

#864, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!! FOR FANDEN DA JAAAAAA!!! Der var sgu mange forundrede ansigter, da jeg stod op og lavede Tiger Woods' karakteristiske "stød-hånden-hurtigt-op-i-luften-i-ren-sejrsrus" mimik på den lokale café.

Shit, hvor bliver det en vild kamp på søndag. Jeg gætter på minimum tre håndberøringer af Vidic, et ikke-dømt rødt kort til Ferdinand, før Rooney filmer sig til et straffe i overtiden. Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#869 Åkepool 13 år siden

Fabelagtig dag, 2 X 3-0 og et dejlig sejr til Arsenal. Så bliver det sgu ikke meget bedre :)

Eller det gør det forhåbentlig næste weekend, når mine 2 hold igen vinder og Chelski smadrer United :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#870 JannikAnd 13 år siden

Sådan!

Skriv ny kommentar: