God kamp indtil videre, men endnu engang er dommeren i skurkerollen - en dommer ved målene ville formentlig have opdaget Vidic' hånd i dag, og at bolden ikke var inde over stregen igår. Det er da det mindste de kunne gøre.
Arsenal ramte dagen fint og vandt. God kamp, men hvorfor United stiller sig så langt tilbage i store dele af kampen, forstår jeg ikke helt, da de har spillere til det fremadrettet spil.
#864, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!! FOR FANDEN DA JAAAAAA!!! Der var sgu mange forundrede ansigter, da jeg stod op og lavede Tiger Woods' karakteristiske "stød-hånden-hurtigt-op-i-luften-i-ren-sejrsrus" mimik på den lokale café.
Shit, hvor bliver det en vild kamp på søndag. Jeg gætter på minimum tre håndberøringer af Vidic, et ikke-dømt rødt kort til Ferdinand, før Rooney filmer sig til et straffe i overtiden. Suk.
#861 Asger 13 år siden
#862 Kruse 13 år siden
#863 Kruse 13 år siden
#864 Kruse 13 år siden
#865 Babo Rises 13 år siden
#866 mr gaijin 13 år siden
#867 Babo Rises 13 år siden
Jeg tror stadig United er bedre spillende, og på hjemmebane, ja så tror jeg ikke så meget på Chelsea.
#868 The Insider 13 år siden
Shit, hvor bliver det en vild kamp på søndag. Jeg gætter på minimum tre håndberøringer af Vidic, et ikke-dømt rødt kort til Ferdinand, før Rooney filmer sig til et straffe i overtiden. Suk.
#869 Åkepool 13 år siden
Eller det gør det forhåbentlig næste weekend, når mine 2 hold igen vinder og Chelski smadrer United :)
#870 JannikAnd 13 år siden