Gravatar

#921 loki 13 år siden

Uanset hvordan FC Midtjylland - SønderjyskE ender, så er der kun 7 point mellem AC Horsens på på 6. pladsen og Esbjerg på 12- pladsen med kun 4 runder tilbage. Fugl eller fisk! Jeg har tidligere holdt på at det bliver Lyngby og Randers som rykker ud, men hvad tror i? Nogle bud?
www.peakoil.dk
Gravatar

#922 Kruse 13 år siden

Sålænge at Esbjerg ikke rykker ned, så kan det sådan set være ligegyldigt hvem der rykker ned :)

Men hvis jeg skal vælge nogen, håber jeg på at det bliver SønderjyskE og Lyngby/AC Horsens der må ned i 1. division.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#923 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg må indrømme, at jeg ikke ville turde at sætte penge på nogle af holdene som værende sikker i superligaen i næste år (altså, fra Horsens og ned ad).

F.eks. var jeg sikker på, at AaB ville klare frisag i vinters med de indkøb (lejeaftaler) de fik lavet. Men efter de første 5-6 kampe i foråret var jeg omvendt sikker på, at de ville rykke ned, for det gik slet ikke for dem. Og nu ligner de pludseligt et af de mest formstærke hold i hele midt/bund-striden..

Rent fodboldmæssigt vil jeg gerne indrømme, at jeg håber på Horsens og SønderjyskE rykker ned. Men jeg tror det ikke..

Lyngby og SønderjyskE må blive mit gæt. Selvom Esbjerg stadig har det sværest, så bliver jeg alligevel nødt til at tro på dem.

Omvendt, hvis Esbjerg rykker ned, så henter FCK nok Rieks.. Og det ville da heller ikke gøre noget! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#924 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (923) skrev:
Omvendt, hvis Esbjerg rykker ned, så henter FCK nok Rieks.. Og det ville da heller ikke gøre noget! :P

Spørgsmålet er om Rieks virkelig har psyken til topfodbold? Han er uden tvivl en meget dygtig spiller når det kører for ham, men han går tilgengæld også fuldstændigt ned i modgang. Det kan selvfølgelig være at det vil hjælpe på ham at komme til en klub som FCK, som næsten kun har succes og medgang, men på den anden side vil dette også medfører endnu mere pres på ham. Og jeg er ikke sikker på at han vil kunne klare dette pres.

Men vi må se. Nu håber jeg selvfølgelig at Esbjerg overlever og at Rieks bliver :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#925 Bony 13 år siden

Vi er ved, at få lagt nyt tag på ejendommen og i den forbindelse står der et gigantisk stillads ude i vores have. Stilladset blokerer for signalet til vores parabol og det er jo matchday klokken 21!! Havde håbet lortet nåede at blive fjernet hurtigt, men det bliver det vist først på fredag. Fandme nederen. :'(

Havde lige glædet mig til bold og øl.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#926 Åkepool 13 år siden

Damn det kører for Liverpool. Så 2. halvleg må godt se at komme igang.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#927 HonoDelLoce 13 år siden

Bony (925) skrev:
Vi er ved, at få lagt nyt tag på ejendommen og i den forbindelse står der et gigantisk stillads ude i vores have. Stilladset blokerer for signalet til vores parabol og det er jo matchday klokken 21!! Havde håbet lortet nåede at blive fjernet hurtigt, men det bliver det vist først på fredag. Fandme nederen. :'(

Havde lige glædet mig til bold og øl.

Og det var noget af en kamp, du gik glip af!

Hold op, det er en lækker tid at være Liverpool-fan! :) Jeg mener helt ærligt, at de spiller det smukkeste fodbold i England lige nu (det plejer jeg ellers at mene, at Arsenal gør).. Og så er de effektive med det! Lækkert!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#928 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det er også rart at være Milan tilhænger i øjeblikket. Allegri kom på et pressemøde til at røbe at Milan har sikret sig Phillipe Mexes og Taiwo, før alle spørgsmål omkring det emne blev bremset.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#929 TheEnd 13 år siden

en der kan forklare hvorfor Bendtner er et emne til U21-landsholdet, når knejten er 23 år?
link
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#930 dyg 13 år siden

Så vidt jeg ved, så er det fordi han var 21 da kvalifikationen til turneringen startede.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: