Gravatar

#1071 Michael Andersen 12 år siden

Zimmers Batman-scores blev afvist af Oscar, og Zimmer har flere gange udtalt at han ikke bryder sig om hele Oscarræset (i år frabedte han sig at blive indstillet til en), så jeg tror chancen for at "Rises" bliver nomineret er lig 0.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1072 Michael Andersen 12 år siden

Foeller (1070) skrev:
Øv. :P

Hvis det kan hjælpe lidt så Hugo lyder som om det er skrevet af Alexandre Desplat :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1073 Babo84 12 år siden

Batsy (1069) skrev:
Du dælme en hård banan hva? :)

Du kan nu også tåle det :) Ved godt du kan lide begge komponister, er for så vidt også ligeglad, men skrev lige det med skuespillet (også) lidt i sjovt, men også lidt i alvor.
Gravatar

#1074 MMB 12 år siden

Michael Andersen (1072) skrev:
Hvis det kan hjælpe lidt så Hugo lyder som om det er skrevet af Alexandre Desplat :P

-.-
Well, Desplat er da også en fremragende komponist, selvom hans scores lige mangler den sidste gennemslagskraft hos mig. :)
Gravatar

#1075 Babo84 12 år siden

Michael Andersen (1071) skrev:
Zimmers Batman-scores blev afvist af Oscar

Ja det kan jeg huske, fordi de var for mange om det.

år frabedte han sig at blive indstillet til en

Nå for pokker. Det vidste jeg da ikke. Fucking hater, Zimmer :)
Gravatar

#1076 Batsy 12 år siden

Babo84 (1073) skrev:
Du kan nu også tåle det :) Ved godt du kan lide begge komponister, er for så vidt også ligeglad, men skrev lige det med skuespillet (også) lidt i sjovt, men også lidt i alvor.

Self kan jeg det Im the goddamn batman!, men du skal ikke tror jeg bilver lidt grunty over det :), ved godt det laves i sjov, men blev stadig lidt fornærmet. But peace out and that ay?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1077 Batsy 12 år siden

Zimmers Batman-scores blev afvist af Oscar, og Zimmer har flere gange udtalt at han ikke bryder sig om hele Oscarræset (i år frabedte han sig at blive indstillet til en), så jeg tror chancen for at "Rises" bliver nomineret er lig 0.

WINNING!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1078 MMB 12 år siden

I dag er i øvrigt sidste dag, der kan stemmes til Oscar!
Gravatar

#1079 MMB 12 år siden

Crystal skal som bekendt være Oscar-vært igen i år.
Hvilke Crystal-øjeblikke er jeres yndlings?
Jeg har altid godt kunnet lide [url= of the Host fra år 2004[/url]
Gravatar

#1080 MMB 12 år siden

Har - så vidt jeg kan se - indtil videre set 21 film, der er nomineret til en Oscar i år (eksl. kortfilm). Hvor mange har I set?

Skriv ny kommentar: