Gravatar

#1061 MMB 12 år siden

Babo84 (1059) skrev:
Altså, jeg synes jo heller ikke du er den bedste skuespiller i hele verden. Det må jeg jo leve med :)

Dude... No reason to get personal! ;)
Gravatar

#1062 Babo84 12 år siden

Foeller (1054) skrev:
Også her!
Men jeg tror bestemt, Shores chancer er større end Zimmers. Se bare Shores Oscar track record for LOTR vs Zimmers Batman track record! :)

Jo bestemt. Men ved ikke helt om det kan måles sådan, men nu må vi se. Godt være ingen af dem får noget som helst. Det var heller ikke for at sætte de to op imod hinanden eller noget.
Gravatar

#1063 Babo84 12 år siden

Foeller (1061) skrev:
No reason to get personal! ;)

Er man det, eller er jeg ikke bare ærlig? :)
Gravatar

#1064 Batsy 12 år siden

Babo84 (1059) skrev:
Det gør ham ikke mindre populær.

Batsy (1055) skrev:
Synes dog ikke det var noget særligt stort over Inceptions musik :)

Altså, jeg synes jo heller ikke du er den bedste skuespiller i hele verden. Det må jeg jo leve med :)

Dit "argument", eller hvad man kan kalde det, med mig som skuespiller er lidt flat. synes du skal stoppe med at nedlade mig tak, you had your time, behøves ikke at bringe det op igen. Siger bare min menning, og du vælger så at trække mit "skuespil" op angående musik?

Siger heller ikke Zimmer er populær, det bare mere chance for Shore vinder end Zimmer, eller det er det ihvertfald fra min side af :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1065 MMB 12 år siden

Babo84 (1062) skrev:
Foeller (1054) skrev:
Også her!
Men jeg tror bestemt, Shores chancer er større end Zimmers. Se bare Shores Oscar track record for LOTR vs Zimmers Batman track record! :)

Jo bestemt. Men ved ikke helt om det kan måles sådan, men nu må vi se. Godt være ingen af dem får noget som helst. Det var heller ikke for at sætte de to op imod hinanden eller noget.

Nej, det er en dum diskussion under alle omstændigheder. :P
Begge komponister er fremragende og har lavet nogle af de bedste scores nogensinde.

Babo84 (1063) skrev:
Er man det, eller er jeg ikke bare ærlig? :)

Well, man siger jo heller ikke til sin mormor, at hendes mad smager af helvede til, selvom det er det, man måske mener. Synes ikke, der var nogen grund til at gå personligt til angreb på ham. :)
Gravatar

#1066 Michael Andersen 12 år siden

Foeller (1060) skrev:
Bestemt! Hvad med de andre nominerede? Noget som springer i øjnene der?

Nope :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1067 Babo84 12 år siden

Foeller (1065) skrev:
Begge komponister er fremragende og har lavet nogle af de bedste scores nogensinde

Jep..

Foeller (1065) skrev:
at hendes mad smager af helvede til

Well... hvis jeg skal blive ved med at komme og æde lort, så skal kokken også forbedres :)
Gravatar

#1068 Babo84 12 år siden

Batsy (1064) skrev:
behøves ikke at bringe det op igen

Så er det godt, at du ikke kan bestemme det, tak..
Gravatar

#1069 Batsy 12 år siden

Babo84 (1068) skrev:
Så er det godt, at du ikke kan bestemme det, tak..

Du dælme en hård banan hva? :)

Men som sagt synes jeg det lidt svinsk at bringe det med min video på bane, bare fordi jeg er uenig. Men lad os dette her ligge, jeg kan lide Zimmer tror bare mere på Shore den her gang. Jeg har ikke lyst til at starte "flame war", har haft en dårlig dag, har ikke lyst til at gøre den endnu dårligere.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1070 MMB 12 år siden

Michael Andersen (1066) skrev:
Nope :)

Øv. :P

Skriv ny kommentar: