En hurtig optælling siger lige at jeg har fået set 22 film og stadig har 5 tilbage som jeg kan nå et se inden uddelingen. Så er der selvfølgelig også animerede og live-action kortfilm i Cinemateket på lørdag.
Har du så også set Trannies 3 og lignende? :) Har simpelthen ikke overskud til at se den alene for effekterne og lyden. :)
Fik ikke rigtig læst det igennem da jeg egentlig ikke burde sidde ved skærmen (og heller ikke gør det mange minutter endnu), men smed den bare lige i din retning fordi den poppede op inde på facebook :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeps og også den nye Transformers. Real Steal måtte jeg dog også sætte grænsen ved, men ellers har jeg været igennem det meste, samt et par som jeg har kunne se gennem arbejdet.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeps og også den nye Transformers. Real Steal måtte jeg dog også sætte grænsen ved, men ellers har jeg været igennem det meste, samt et par som jeg har kunne se gennem arbejdet.
Wow, jeg ville da langt hellere se Real Steel end Trannies 3! :)
Er der en person, som I virkelig håber vinder Oscaren på søndag?
Personligt håber jeg virkelig Emmanuel Lubezki vinder Oscaren for bedste fotografering for The Tree of Life.
Jeg kan ikke forestille mig en mere fortjent person til prisen, så jeg håber godt nok 5. gang er lykkens gang for ham! Ellers er der også Woody Allen for bedste originale manuskript! Hvis The Artist vinder den pris, bliver jeg pissed.
#1091 Collateral 12 år siden
Filmnørdens Hjørne
#1092 MMB 12 år siden
Mange tak! :)
#1093 MMB 12 år siden
Har du så også set Trannies 3 og lignende? :)
Har simpelthen ikke overskud til at se den alene for effekterne og lyden. :)
Tak! Surt, der ikke er nogen præmier.
#1094 Collateral 12 år siden
Fik ikke rigtig læst det igennem da jeg egentlig ikke burde sidde ved skærmen (og heller ikke gør det mange minutter endnu), men smed den bare lige i din retning fordi den poppede op inde på facebook :)
#1095 frahm-2 12 år siden
Jeps og også den nye Transformers.
Real Steal måtte jeg dog også sætte grænsen ved, men ellers har jeg været igennem det meste, samt et par som jeg har kunne se gennem arbejdet.
#1096 MMB 12 år siden
#1097 Batsy 12 år siden
Selvom filmen ser dårlig ud, så er Sacha genial til at underholde.
#1098 MMB 12 år siden
Wow, jeg ville da langt hellere se Real Steel end Trannies 3! :)
#1099 MMB 12 år siden
Personligt håber jeg virkelig Emmanuel Lubezki vinder Oscaren for bedste fotografering for The Tree of Life.
Jeg kan ikke forestille mig en mere fortjent person til prisen, så jeg håber godt nok 5. gang er lykkens gang for ham! Ellers er der også Woody Allen for bedste originale manuskript! Hvis The Artist vinder den pris, bliver jeg pissed.
#1100 Richard Burton 12 år siden
Thomas Alfredson for Bedste Instruktør. Men jeg vil godt vædde en hund på, at han ikke gør ;)