Gravatar

#1091 Collateral 12 år siden

Oscarkonkurrence:
Filmnørdens Hjørne
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1092 MMB 12 år siden

Verbal (1089) skrev:
Foeller (1086) skrev:
JannikAnd (1083) skrev:
For resten... Vi har smidt din artikel ud på Cinefil, Foeller.

http://www.cinefil.dk/?p=3314

Tak! :) Havde sgu da helt glemt at linke til den! :)

Artiklen indholder optakt til Oscar-uddelingen med vurdering af årets Oscar-film, samt mine bud på hvem der vinder de større kategorier.

Udemærket artikel Foeller. Det er nogle ganske fornuftige bud du kommer med, som jeg langt hen af vejen er enig i.

Mange tak! :)
Gravatar

#1093 MMB 12 år siden

frahm-2 (1090) skrev:
En hurtig optælling siger lige at jeg har fået set 22 film og stadig har 5 tilbage som jeg kan nå et se inden uddelingen.
Så er der selvfølgelig også animerede og live-action kortfilm i Cinemateket på lørdag.

Har du så også set Trannies 3 og lignende? :)
Har simpelthen ikke overskud til at se den alene for effekterne og lyden. :)

Collateral (1091) skrev:
Oscarkonkurrence:
Filmnørdens Hjørne

Tak! Surt, der ikke er nogen præmier.
Gravatar

#1094 Collateral 12 år siden

Foeller (1093) skrev:
Tak! Surt, der ikke er nogen præmier.

Fik ikke rigtig læst det igennem da jeg egentlig ikke burde sidde ved skærmen (og heller ikke gør det mange minutter endnu), men smed den bare lige i din retning fordi den poppede op inde på facebook :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1095 frahm-2 12 år siden

Foeller (1093) skrev:
Har du så også set Trannies 3 og lignende?

Jeps og også den nye Transformers.
Real Steal måtte jeg dog også sætte grænsen ved, men ellers har jeg været igennem det meste, samt et par som jeg har kunne se gennem arbejdet.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#1097 Batsy 12 år siden

Foeller (1096) skrev:
Rygterne går på, om Sacha Baron Cohen dukker op som "the dictator" ligesom sin nye rolle til Oscar-showet.

Selvom filmen ser dårlig ud, så er Sacha genial til at underholde.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1098 MMB 12 år siden

frahm-2 (1095) skrev:
Jeps og også den nye Transformers.
Real Steal måtte jeg dog også sætte grænsen ved, men ellers har jeg været igennem det meste, samt et par som jeg har kunne se gennem arbejdet.

Wow, jeg ville da langt hellere se Real Steel end Trannies 3! :)
Gravatar

#1099 MMB 12 år siden

Er der en person, som I virkelig håber vinder Oscaren på søndag?

Personligt håber jeg virkelig Emmanuel Lubezki vinder Oscaren for bedste fotografering for The Tree of Life.

Jeg kan ikke forestille mig en mere fortjent person til prisen, så jeg håber godt nok 5. gang er lykkens gang for ham! Ellers er der også Woody Allen for bedste originale manuskript! Hvis The Artist vinder den pris, bliver jeg pissed.
Gravatar

#1100 Richard Burton 12 år siden

Foeller (1099) skrev:
Er der en person, som I virkelig håber vinder Oscaren på søndag?

Thomas Alfredson for Bedste Instruktør. Men jeg vil godt vædde en hund på, at han ikke gør ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: