Wow, jeg ville da langt hellere se Real Steel end Trannies 3! :)
Ja, men så skulle jeg lide ydmygelsen ved at købe en billet til filmen, hvor jeg kunne få Transformers sendt i en anonym Lovefilm kuvert.
Foeller (1099) skrev:
Er der en person, som I virkelig håber vinder Oscaren på søndag?
Michelle Williams. Jeg har tidligere været inde på hvorfor, men kort sagt var hun bare fantastisk. I den mere nørdede ende, så håber jeg IKKE at Transformers vinder for Sound Mix. Ikke fordi den ikke er godt mixet. Det er den bestemt, men en af de nominerede er Greg P. Russell som i år har fået sin 15. nominering og han har endnu ikke vundet. Ville det så ikke være på tide han vandt? jo, men han plejer at arbejde meget sammen med Kevin O'Connell som har været nomineret 20 gange uden at vinde, men de arbejde ikke sammen på denne Transformers film. Derfor synes jeg at det ville være syndt for Kevin hvis Greg vandt en oscar før ham.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
George Clooney i og med at han vil kunne give den mest interessante takketale. Han skal dog nok nå at blive nomineret et par gange igen, så på den måde er det på sin vis fint hvis de giver den til Jean Dujardin (som højst sandsynligt aldrig bliver nomineret igen).
I den mere nørdede ende, så håber jeg IKKE at Transformers vinder for Sound Mix. Ikke fordi den ikke er godt mixet. Det er den bestemt, men en af de nominerede er Greg P. Russell som i år har fået sin 15. nominering og han har endnu ikke vundet. Ville det så ikke være på tide han vandt? jo, men han plejer at arbejde meget sammen med Kevin O'Connell som har været nomineret 20 gange uden at vinde, men de arbejde ikke sammen på denne Transformers film. Derfor synes jeg at det ville være syndt for Kevin hvis Greg vandt en oscar før ham.
Man kunne også bare give Oscaren til den person, som fortjener den i stedet for at føre regnskab med, hvornår det ville være mest passende at give prisen? :P
Whispering Horse (1103) skrev:
George Clooney i og med at han vil kunne give den mest interessante takketale. Han skal dog nok nå at blive nomineret et par gange igen, så på den måde er det på sin vis fint hvis de giver den til Jean Dujardin (som højst sandsynligt aldrig bliver nomineret igen).
Det er desuden blevet afsløret, at følgende skal præsentere en pris til Oscar-uddelingen:
Tom Cruise Tom Hanks Jennifer Lopez Bridesmaids castet Halle Berry Cameron Diaz Angelina Jolie Penelope Cruz Emma Stone Bradley Cooper Chris Rock Kermit the Frog & Miss Piggy Ben Stiller Tina Fey Michael Douglas
Man kunne også bare give Oscaren til den person, som fortjener den i stedet for at føre regnskab med, hvornår det ville være mest passende at give prisen?
ja, men hvor ville det sjove være i det?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Er der en person, der er nomineret, som I virkelig håber vinder Oscaren på søndag?
Jeg håber på, at Transformers vinder i de tre kategorier, den er norminert for: Visual Effects, Sound Mixing og Sound Editing. Transformers er muligvis den dårligste film af de nominerede i de kategorier, men det bør ikke være en forhindring. Retfærdighed må og skal ske fyldest. De andre film når den bare ikke til sokkeholderne i de kategorier.
#1101 MMB 12 år siden
Er der en person, der er nomineret, som I virkelig håber vinder Oscaren på søndag?
#1102 frahm-2 12 år siden
Ja, men så skulle jeg lide ydmygelsen ved at købe en billet til filmen, hvor jeg kunne få Transformers sendt i en anonym Lovefilm kuvert.
Michelle Williams. Jeg har tidligere været inde på hvorfor, men kort sagt var hun bare fantastisk.
I den mere nørdede ende, så håber jeg IKKE at Transformers vinder for Sound Mix. Ikke fordi den ikke er godt mixet. Det er den bestemt, men en af de nominerede er Greg P. Russell som i år har fået sin 15. nominering og han har endnu ikke vundet. Ville det så ikke være på tide han vandt? jo, men han plejer at arbejde meget sammen med Kevin O'Connell som har været nomineret 20 gange uden at vinde, men de arbejde ikke sammen på denne Transformers film. Derfor synes jeg at det ville være syndt for Kevin hvis Greg vandt en oscar før ham.
#1103 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
#1104 MMB 12 år siden
Man kunne også bare give Oscaren til den person, som fortjener den i stedet for at føre regnskab med, hvornår det ville være mest passende at give prisen? :P
Du er sådan en Clooney fanboy! :P
#1105 MMB 12 år siden
+ Meryl Streep
#1106 Collateral 12 år siden
#1107 frahm-2 12 år siden
ja, men hvor ville det sjove være i det?
#1108 MMB 12 år siden
Time Freak
Raju
Pentecost
#1109 IK 12 år siden
Jeg håber på, at Transformers vinder i de tre kategorier, den er norminert for: Visual Effects, Sound Mixing og Sound Editing. Transformers er muligvis den dårligste film af de nominerede i de kategorier, men det bør ikke være en forhindring. Retfærdighed må og skal ske fyldest. De andre film når den bare ikke til sokkeholderne i de kategorier.
#1110 TheEnd 12 år siden