Gravatar

#1161 MMB 12 år siden

Foeller (1160) skrev:
Nej, jeg har ikke skrevet en anmeldelse af Hugo og gør det heller ikke, før jeg har genset den! :)

Når jeg får genset den, skal jeg dog nok smide en lang anmeldelse. :)
Gravatar

#1162 Wangsgaard 12 år siden

Jaja der var jo nogen som fik pålagt en anmeldelse omgående ! :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1163 MMB 12 år siden

Wangsgaard (1162) skrev:
Jaja der var jo nogen som fik pålagt en anmeldelse omgående ! :P

Det husker jeg ikke noget om. :P
Gravatar

#1164 Wangsgaard 12 år siden

Set

The Artist - 6/6
Hugo - 5/6
Midnight in Paris - 4½/6
The Help - 4/6
War Horse - 3/6

Ikke set

The Tree of Life
Moneyball
The Descendants
Extremely Loud & Incredibly Close
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1165 Collateral 12 år siden

Aner ikke om dette er sandt - citerer blot fra en anden hjemmeside, men det lader til at der er mulighed for at streame showet?:

"Har du hverken TV2 Film eller NRK1 - kan det streames på Watch-Oscar-Online.com til $4,99 skal betales via PayPal konto."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1166 MMB 12 år siden

Collateral (1165) skrev:
Aner ikke om dette er sandt - citerer blot fra en anden hjemmeside, men det lader til at der er mulighed for at streame showet?:

"Har du hverken TV2 Film eller NRK1 - kan det streames på Watch-Oscar-Online.com til $4,99 skal betales via PayPal konto."

Lyder imo meget specifikt.
Gravatar

#1167 Steffan Rasmussen 12 år siden

Foeller (1166) skrev:
Collateral (1165) skrev:

Tror du mener suspekt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1168 MMB 12 år siden

Steffan Rasmussen (1167) skrev:
Foeller (1166) skrev:
Collateral (1165) skrev:

Tror du mener suspekt.

No shit :P
Gravatar

#1169 Collateral 12 år siden

Steffan Rasmussen (1167) skrev:
Foeller (1166) skrev:
Collateral (1165) skrev:

Tror du mener suspekt.

Så beklager jeg. Aner keine om det. Var blot hvis det kunne være til nytte for nogen, eller evt. blive afsløret som fis af nogle med et bedre øje for sådanne ting, end jeg.

-

Hold kæft hvor er "The Tree of Life" en
fremragendefantastiskskidehamrendegodogbrilliant film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1170 MMB 12 år siden

OBS:
De nominerede film i kategorien Best Live Action Short kan alle købes samlet i iTunes for 89 kr eller 119 kr i HD.

De animerede kortfilm kan også købes i iTunes til 89 kr eller 119 kr i HD. Bemærk dog, at Pixars La Luna desværre ikke er med i bunken.

Skriv ny kommentar: